středa 24. prosince 2008

Dámská jízda ve Švédsku

Již za pár hodin se vydám na cestu na místo, které mi přirostlo k srdci. Pár domečků u jezera uprostřed lesů, vesnička Sjovik sto kilometrů napravo od Gotteborgu, Švédsko. Tentokrát na prodloužený víkend za tetou neletím sama, ale s mámou.
Cestu jsme naplánovaly už před čtvrt rokem a naši chlapci – mámin muž, mí dva bratři a v naší domácnosti můj milovaný – si doteď mysleli, že si děláme legraci. A to navzdory faktu, že máme již pár měsíců letenky doma.
„To jako fakt letíš pryč?“ podivil se v pondělí Tomáš.
„No samozřejmě.“ Ubezpečila ho máma po stopadesáté.
„Počkej, fakt?“
„Jo. Bude se ti stýskat po ženušce?“
„Hmm. Spíš po té práci, co nebude udělaná. Haha“
Jak jsou Ti naši muži milí, že?
To ten můj mi ráno pravil nadšeně: „Udělám tady pokrovou párty.“
„Klidně broučku.“
„A pozvu striptérky.“
„Klidně drahý.“
„Cože? Ty mi to dovolíš?“
„A proč by ne? Plně ti důvěřuji.“
Milý znejistěl.
„Nebudou tam žádný chlapi, že ne?“
„Uprostřed lesů? Možná zase potkám jezevce jako posledně.“
„Žádný diskotéky, žádný seznamování, žádný pozvání na drink...“
Co si o mně ten můj chlap myslí?
Ivan se o mou čest také zajímal, když jsme šli včera na večeři.
„Máš hezký vztah, tak žádný blonďatý dřevorubci. Ne že přijedeš a řekneš tohle je Joran, budeme spolu bydlet.“
Tady je krásně vidět, co si ti naši chlapci pod slovy dámská jízda představují. Pochopitelně se budeme kochat jenom přírodou. Ale... takový přírodní dřevorubec Joran, to se také počítá do přírodních krás, ne?
Hmmmm...

Tak se tady mějte hezky, vracím se v pondělí.
misstriss | 7.05.2008, 15:10:00

Komentáře (19)


1
Pliwatko | WWW | 07.05.2008, 15:19:58
to jako fakt letíš pryč?a navštívíš svoje jezero?
avatar
2
kacenice | WWW | 07.05.2008, 15:22:02
Je, tezce zavidim, Svedsko miluju a mit aspon par dni dovolene tak se inspiruju a zase se tam podivam;) Uzijte si kochani se prirodou a pripadne vypracovanym Joranem;)
avatar
3
@Teo | 07.05.2008, 15:25:24
Joran i ostatní dřevorubci budou v televizi koukat na MS v hokeji. Lituji, že nemohu podat lepší zprávu... :)

4
Billy | WWW | 07.05.2008, 15:50:08
jojo, přesně :-D Aneb důvěra především, alias ty tam jako budeš spát jo?? A sama jo??:-D

Hezky si to užijte a hlavně to mámo všecko foť! :-D
avatar
5
misstriss | 07.05.2008, 15:58:48
Pliwe, mé jezero je pár kiláků na sever, tam se asi nedostaneme:)

Teo, tak zase zůstane jen u jezevců:)

Kacenice a Billy, budu fotit a o fotky se podělím:)
avatar
6 A proč jen tak nakrátko?
Eliza | Mail | WWW | 07.05.2008, 16:34:24
To by chtělo třeba alespoň týden. Když jsem někde jenom dva-tři dny tak mně to přebije to cestování a zážitky se noří v koutku.
avatar
7
Looney | WWW | 07.05.2008, 16:58:14
Jo, Švédsko, Švédsko. Tam jsem taky... nebyla *smutník* To se budete mít!
Ale co to má znamenat "napravo od Gotteborgu"? Myslíš jako na východ? (Pardon, to je ta geografická profesionální deformace...)
avatar
8 Eliza
misstriss07.05.2008, 17:44:25
Nechavat muze doma dele by bylo silne riskantni, v mamine pripade, zatim testuje jestli preziji, pote popripade pritvrdime. Navic ja mam zkouskove obdobi a mela bych se zastavit take ve skole na zkousky:]
avatar
9 Looney
misstriss07.05.2008, 17:45:04
Ano na vychod:]
avatar
10
misstriss | 07.05.2008, 17:51:06
Jinak jiz jsem na letisti v salonku pustili nas sem ackoliv priority pass nebyl na me jmeno. Objevila jsem v sobe vzacny herecky talent, ovsem jen s vidinou internetu a precteni komentaru / jinak jsem pochopitelne zcela proti vyuzivani cizich prukazek kamkoliv...;] Tak se mejte hezky:]
avatar
11 V lesích Skandinávie se mi líbí
buteo | WWW | 07.05.2008, 22:36:39
víc než na středomořské pláži. Toulal jsem se kolem Vätternu a to bude tak ještě 30 km od vaší vísky. U jezera jsem půl dne v té čisté vodě pozoroval v hloubce potápěče.
avatar
12
Kamio | WWW | 09.05.2008, 09:41:42
Tak se hlavně vrať v pořádku a bez dřevorubce Jorana a jen připomínám, že Švédi dostanou v noci z neděle na pondělí (v 1h SELČ) nakládačku od našich na MS v hokeji (snad!!) ;-)

Looney, ty si nedáš pokoj;-) Napravo přece odjakživa je na východ:-D
avatar
13
ještěrka | WWW | 09.05.2008, 12:52:00
Jorana klidně přitáhni, mojí kolegyni z Ruska (rozuměj ze Slovenska) by se určitě moc líbil :)
avatar
14
.:. | 11.05.2008, 11:58:36
jake jezero?
avatar
15
misstriss | 11.05.2008, 18:20:10
Buteo, Vattern je od nasi visky o neco dal, ale je to tam take moc krasne, jako vsude tady, mam ta jezera, skaly a lesy moc rada... Svedsko je moje nejoblibenejsi zeme, srdcova zalezitost...

Kamio, zatim se mame bezvadne tak doufam, ze se i vporadku vratime:)

Jesterko, tak chlapa asi tentokrat nepritahnu, ale po povidani na tema jak svedsti muzi pristupuji k domacim pracim premyslim, ze poridit si nejakeho v budoucnu by nemuselo byt uplne na skodu. Myslim ze muj milovany by tady urcite nejakeho konkurenta nasel:)

Jedno ze znamych svedskych jezer se jmenuje jako ja (prijmeni), pochazi od nej moji predci :)
avatar
16
emef | WWW | 12.05.2008, 09:02:45
Poker a striptérky? Kde že to bydlíte? :-)
avatar
17
misstriss | 13.05.2008, 13:39:05
Už jsem doma, bylo to velmi osvěžující, zajímavé a vůbec moc fajn:) Mám spoustu fotek a o některé se brzy podělím. Snad to stihnu ještě dnes:)
avatar
18
Looney | WWW | 14.05.2008, 17:53:23
Kamio [12], odjakživa to tak bohužel není (co se týče map, některé třeba měly nahoře místo severu jih). Tak se radši ujišťuju *mrk*
avatar
19
misstriss | 15.05.2008, 21:32:20
[18] Looney, to je zajímavé, nedovedu si to moc dobře představit, síla zvyku:) Jinak ještě dodám, že na západ od Gotteborgu je moře:)

Žádné komentáře:

Okomentovat