středa 24. prosince 2008

Falešné prostitutky v Las Vegas

Můj dlouholetý kamarád Ivan si před třemi týdny splnil svůj celoživotní sen a odškrtnul si tak nejzásadnější bod ze seznamu: Co musím bezpodmínečně stihnout do 30ti let.
Strávil 10 dnů plných vzrušení a úžasných zážitků v kasinech Las Vegas. Padly na to úspory ze stavebního spoření a půl roku pečlivého odkládání peněz z výplaty, ale stálo to za to.
„Tak co, jak bylo ve Vegas?“ byla moje první otázka.
„Nejlepších 10dnů v mém životě. Bez nadsázky.“ rozplýval se Ivánek do telefonu. Aby mi mohl všechno povyprávět, sešli jsme se ve středu v centru a vyrazili do baru.
„Máš pro mě kartičky?“
„Jé, já je nechal doma…“
Všichni kamarádi chtěli něco přivézt. Můj požadavek přesto Ivana překvapil, ač už je ode mě zvyklý na ledacos.
„Cože to chceš přivézt?“
„Kartičky s prostitutkama. Jejich reklamní materiály.“
„To se mám jako ptát každý děvky, jestli mi nedá vizitku?“
„Já myslím, že je nebude tak těžký získat.“
„No za 400dolarů by mi mohla snad dát i kartičku pro Tebe…“ Cenové relace, ve kterých se podobné služby pohybují, zjistil Ivan ode mě. Ne že bych byla až tak informovaná. Jen mám poměrně světem zběhlého přítele.
Objednali jsme si pivo a pomerančový džus a já poslouchala vyprávění zážitků ze zámoří. Nejvíc mě zaujala příhoda ze zábavního zařízení pro pány. Nic tak nepotěší jako cizí neštěstí a tak se o ni s Vámi – s Ivanovým svolením – podělím.

Máš mé svolení, je mi to jedno. Už se to dá vyprávět jako úsměvná historka, ale když se to dělo, tak jsem se rozhodně nesmál.

Po čtyřech dnech v kasinech za Ivanem dorazil kamarád a rozhodli se, že je ten správný čas zpestřit si hru nějakým povyražením s místními prodejnými ženami. I vyrazili společně do zařízení, které se zdálo být k tomuto účelu stvořeno – gentleman`s club. Vstup je přišel na sto dolarů, drink na dalších 50, ovšem pohled na velké množství nádherných spoře oděných dívek přesvědčil mladíky, že jde o dobře investované peníze.
Neuběhlo ani pár minut a už se zjevila u stolu lepá děva s dotazem, jestli s ní nechce jít Ivánek dozadu.
„Kolik?“
„200$“
„Předsevzetí nejít hned s první slečnou a nejdříve se pořádně porozhlédnout kolem bylo díky půvabům zapomenuto a kamarád se nechal bez většího přemlouvání odvést do zátiší.
„Já myslel, že půjdeme k Tobě na pokoj?“ místo útulného pelíšku se nacházeli ve větší místnosti plné sedaček, přítmí a tajemných zákoutí, ovšem když se člověk rozhlédl, mohl zahlédnout i další páry.
„To je za další stovku.“
Nu což, tady je taky hezky, řekl si Ivánek, usadil se na sedačce a řekl slečně, ať mu zatančí. Poté se oddávali něčemu, co definoval jako nevinné hraní. Když byla předehra dostatečně dlouhá, začal si rozepínat pásek.
„Ne, tohle je všechno, co budeme dělat.“ Zarazila ho slečna. „Ve státě Nevada je prostituce zakázaná.“
„Ehm. A když půjdeme na ten pokoj?“
„Tak ti jí ukážu.“
„To je jako všechno?“
„To je všechno.“
V té chvíli Ivánkovi zamrzl úsměv na rtech.
„To jsem v tom byl už za 350dolarů. 100$ vstup, 50$ drink,200$ slečna. Za 350 dolarů jsem viděl její kozy.“
„Hahahahá“ padala jsem smíchy pod stůl.
„Hahaha“ reagoval Záchranář, který za námi dorazil cestou z práce a nechal si historku odvyprávět. I když – on se smál méně. Muži zřejmě dokáží tu prekérní situaci lépe ocenit – pro mě to byla jen škodolibá zábava.
Jediné, co zmírnilo jeho utrpení, byl pohled na to, jak je jeho kamarád kamsi odváděn jinou slečnou. To se i Ivan škodolibě zasmál.

Štěstí se na Ivana usmálo až o pár dnů později, na výletě do LA. Při hře se začalo dařit a chlapci stáli před rozhodnutím, jestli vyhraných 1500dolarů vsadit na 1:5 nebo jít za holkama. Holky vyhrály, a tak jsem měla možnost vidět Ivana opravdu nadšeného a výletem uspokojeného ve všech směrech.
„Jmenuje se Bambi a já jí miluju. Ona mě teda asi ne, ale to je jedno.“

Bambi byla z první otázky, kterou jí kamarád položil, poněkud zmatená.
„A za těch 300$ se mnou budeš spát?“
„No jasně.“
Drobnou komplikaci způsobil jen černoch, který u vstupu do výtahu kontroloval, jestli je každý pozdě se vracející návštěvník opravdu ubytován v hotelu a chtěl nějaký důkaz i po Bambi.
Ivánek to vyřešil se šarmem sobě vlastním.
„I`m learning english and she`s my teacher.“
Černoch se u výtahu složil v křečích smíchu a tak nic nemohlo bránit happy endu.
misstriss | 5.10.2007, 14:15:00

Komentáře (8)

avatar
1
ngvadi | 05.10.2007, 14:51:18
heheheee, soucítím, ale musím se smát:DDD
avatar
2 Pro Ivana
kolemjdoucí | 05.10.2007, 15:54:56
avatar
3
Looney | WWW | 05.10.2007, 22:15:56
Někdo tomu říká "učit se anglicky" a někdo zase SEX. Zkrátka jiný kraj, jiný mrav :-řehtííííík
avatar
4
Ivánek | Mail | 06.10.2007, 00:11:40
Kdybych uměl líp anglicky, tak se mi tenhle trapný zážitek nestal. Proto se děcka učte jazyky, aby jste na rozdíl ode mne poznali rozdíl mezi výrazy "fucking" a "talking"
avatar
5
Pliwatko | 06.10.2007, 01:04:52
no jako chudák kluk,já dal taky 20 doláčů za to abych viděl na tý jedný stránce jestli to dělaj tak nebo jinak a ted toho hrozně lituju....řekni tomu klukovi že mu tam dám svůj login jako útěchu..
avatar
6 Ivánku,
misstriss |.10.2007, 01:34:54
jestli chceš, budu Tě příště doučovat. V některých výrazech jsem docela zběhlá:) Ale něco mi říká, že Ty už také:)

Pliwe, to je velkorysá nabídka, která se neodmítá:) Mail je tady [4] :)
avatar
7
jesterka | WWW | 11.10.2007, 16:24:27
ne že bych byla škodolibá... ale... chi chi chi :) člověk se zkrátka pořád učí :)
avatar
8 Viva Las Vegas...
Hamilton | 30.04.2008, 15:40:37
Nuze, za ignoranci se plati. Pouze turisti a pofiderni "low-lives" angazuji servisy sexualne orientovanych podniku.

Žádné komentáře:

Okomentovat