úterý 23. prosince 2008

O rozchodech, nerozumné lásce a alkoholu 1.část

Stupňování rozchodů (známkováno jako ve škole)1- rozejdete se s někým, na kom Vám nezáleží – nebolí, sebevědomí zachováno
2- ten, na kom Vám nezáleží, se rozejde s Vámi – nebolí, ješitnost ohrožena – proč jsem to sakra neudělal první?
3- rozejdete se s někým, jehož bolest Vás zraňuje – bolí – proč to jen muselo takhle skončit? Tolik jsme toho spolu prožili...
4- milovaná osoba Vás opustí – bolí to a hoří, utopit svojí lásku v moři...
5- milovaná osoba Vás opustí bez varování, když to nečekáte – šok, bolest, proč? !!!


Červen 2006

Do vínku mi dala sudička
budeš žít jako bludička
Bloudit budeš na hranici
blankytné nebe, světlo svící
s bolestí v srdci lidem večernicí...


Tohle byl rozchod, který bych oznámkovala číslem 6. Dlouho jsem po tom muži toužila. Nutno podotknout že navzdory rozumu. Byl nesmírně zajímavý a charismatický, to ano, ale také autoritativní, chladný, vojenský typ s názory, které mě přiváděly k šílenství. Jeho krédem byl řád a disciplína, vyjádření citů neexistovalo, demokracie se mu nelíbila a cenzuru a násilí pokládal za nutné zlo, které ve správných rukou (těch jeho:) poslouží k nastolení dobra (jeho dobra). A tak jsem se držela zpátky a zakazovala jsem si podlehnout mu. A když jsem konečně myslela, že mám vyhráno a všechny city k němu jsem úspěšně zničila, přišel sám. Bránila jsem se. Rozum mi rozsvěcel v hlavě varovné neonové nápisy: TOHO NE! Ale srdce mi v jeho přítomnosti bušilo jako o závod a podlamovala se mi kolena... Pak jsem podlehla jeho nátlaku a otevřela své srdce dokořán, zahodila všechna předsevzetí a poddala se vášni. V noci jsme procházeli ulicemi a ve světle lamp jsme se střídavě líbali a hádali o politice. Rozum si vzal dovolenou a jen nechápavě zíral z dálky, jak oddaně vzhlížím k chodícímu ztělesnění všeho, co neuznávám a jak slibuju, že za ním přijedu na návštěvu do Německa (a vzdávám se tak dobrovolně plánů na léto) a jak mu nadšeně vyznávám lásku.

Víš co tahle slova znamená?
Amazonka krčí ramena
Unavená Tebou zmámená
Dává Ti svou duši na dlani
Snad mě mí andělé ochrání
I když mají křídla zlámaný..


"Zbláznila ses?!!!"
"Ale mami, už jsem dospělá!"
"Víš vůbec, co děláš? Ty dospělá? Vždyť je to magor! Píše budovatelský básně! Ještě minulej měsíc sis stěžovala, že se mu nelíbí Tvoje liberální názory! Že přemýšlí jako komunista! Ty chceš žít s komunistou? To by dědečka kleplo, to Ti říkám rovnou. Tak si s ním dopisuj! Já na Tvého otce čekala 2roky, když byl na vojně."
"A jak to dopadlo..."
"Nebuď drzá. Tvůj otec je taky magor. Jinak to dopadnout nemohlo. A to není ani komunista. Tohle je blázen na entou."
„No, tak je to jasný. Jsme tady magoři všichni:) Takže se vlastně Mrazík hodí do rodiny."
"Mrazík? Slečna je dospělá, ale pořád dává chlapům přezdívky. Vědí to? A proč zrovna Mrazík, proboha?:)"
"Vymyslely jsme to s Luckou v baru. Řekla mi takovou básničku z knížky pro čtyřletý děti. No a v tý době se to na něj hodilo."

Mrazík cení zoubky
chtěl by do chaloupky
Co dovede, to my víme
Dovnitř si ho nepustíme
Ať maluje pěkně zvenku
Bílé kytky na okénku

"No vidíš. Alespoň Lucka má rozum..."Pokračování zde
misstriss | 7.05.2007, 11:33:00 

Komentáře (10)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
avatar
1
Ila | 07.05.2007, 22:30:33
Velice vtipné :-)
avatar
2
Ila | 07.05.2007, 22:37:59
Úplně přesně si na to vzpomínám... Ještě, že je tohle nebezpečí už zažehnáno :-) Další převrat režimu, by se mi moc nehodil - jdu totiž za svědka na svatbu a ženich i druhý svědek chtěj být v policejní uniformě. To znamená, že kdyby došlo k převratu, tak budu mít kompromitující fotky, a to by se mi asi moc nehodilo :-)))
avatar
3
misstriss | 08.05.2007, 13:46:37
Jj, nebezpečí zažehnáno:) Ruka, která mě teď hladí po vlasech, je ta pravá:)
avatar
4
Gino | Mail | WWW | 22.05.2007, 10:13:43
No.. o tom přesvědčení, že jsme konečně na správné cestě, by se dalo taky napsat hodně... chm...
avatar
5
misstriss | 22.05.2007, 11:49:28
To jsem neřekla:) Použila bych výraz lepší.. Ale o tom možná někdy příště
avatar
6
Kiara | 27.05.2007, 20:22:49
Máš štěstí. Já tu svou druhou ruku stále hledám...
avatar
7
Misstriss | 28.05.2007, 17:31:46
Není samoty bez krásy, není lásky bez bolesti...
avatar
8
Honza | Mail | 07.06.2007, 10:20:04
A kdyz je ta druha ruka nemila, o jak krasna by byla byvala samota.... kdyby.... cas ale nikdy nejde vratit, ze... skoda.
avatar
9
luciana | 04.10.2007, 10:16:26
Hmm, takze prozivam rozchod 5. stupne ( on jen 3.).
avatar
10 Luciana,
misstriss 05.10.2007, 11:03:27
tak hodně sil, ať to zvládneš, držím palce...

Žádné komentáře:

Okomentovat