středa 24. prosince 2008

Nevzbudí Vás budík? Zrekonstruujte byt...

Dnes ráno jsme měli s milým vskutku originální probuzení.
Spadnul nám strop.
Jak někteří ví, probíhala u nás v posledních měsících sáhodlouhá rekonstrukce. Když dělníci vyráběli hezké stěny do ložnice (odstraňovali sto let staré tapety, štukovali a malovali), někdo z nich měl prý co se týče stropu nějaké pochybnosti. Vyřešili to po česku:
„No v nejhorším to spadne, kdyžtak to uděláme znova…“
Nemohu vysvětlit, k jakým problémům došlo, protože má spolupráce s dělníky se omezovala na vaření kávy a nošení chlebíčků. Jediné, co mohu říci je, že to opravdu spadlo.
Spinkali jsme spokojeně v naší nové krásné velké postýlce, když se ozvala rána jako z děla.
Prásk!
Záchranář vyskočil leknutím z postele, já spokojeně zavrněla ze spánku. Jen tak něco mě nevzbudí. Plně mě probudila až vykřiknutá věta:
„Ty vole, spadnul nám strop!“
Posadila jsem se a mžourala na bílou spoušť na nové podlaze. Na stropě zela díra čtvercového tvaru. Být to na mně, spala bych spokojeně dál. Vzhledem k frekvenci šílených zážitků v životě mě jen tak nějaký spadlý strop nerozhodí. Ovšem milý už žhavil linku vedoucího stavby.
„Právě mě probudilo, že mi spadnul na hlavu strop.“
Odpověď jsem neslyšela, ovšem pán byl do několika minut u nás.
Proběhla rychlá konverzace a sliby brzké nápravy.
Tak to vypadá, že se k nám dělníci opět na pár dnů nastěhují...
misstriss | 9.08.2007, 20:00:00

Komentáře (6)

avatar
1
Looney | WWW | 09.08.2007, 20:23:38
Jsem na tom podobně(úsměv)...
On: Slyšelas v noci tu strašnou bouřku?
Já: Jakou?
avatar
2
Gino | WWW | 09.08.2007, 21:43:07
"Ty vole, spadnul nam strop!" - jako bych to slysel, hehe (za bricho popadajici se chechtik).
avatar
3 ...že se k nám na pár dnů nastěhují...??
Eliza | Mail | WWW | 09.08.2007, 22:49:26
To jako že budou spát s vámi v té vaší nové krásné posteli, a budou ten strop držet nebo hlídat ???
avatar
4 Eliza
misstriss | 09.08.2007, 23:41:35
Říkali jsme si v době rekonstrukce, že jsou už ti dělníci součástí rodiny. Že tam s námi vlastně tak trochu žijí. Probudíme se jsou tam, přijdeme ze školy - jsou tam.

Ale ta představa dělníků držících a hlídajících strop také není špatná (smích).

Mám tady jeden takový kalendář plný do půli těla svlečených pánů v monterkách... Ale něco mi říká, že takoví dělníci by nám strop asi nehlídali (úsměv).

A další hlásek mi našeptává, že Záchranář by raději na hlídání stropu nějaké ty dělnice. Třeba z kalendáře v Maximu (smích)
avatar
5
Leni ze Sevilly | WWW | 10.08.2007, 08:31:45
no jesteze to spadlo vedle postele, to by te jinak urcite probudilo;) tak at to brzo spravi, kdyz nejsou to ti pekni delnici ani delnice ;)
avatar
6 misstriss,
Kamio | WWW | 21.08.2007, 08:18:03
kalendáře jak kalendáře, ale ten strop! To je teda síla. Ještěže to nemá funkci "Opakovat vyzvánění":)

Žádné komentáře:

Okomentovat