středa 24. prosince 2008

Večer s gogo tanečnicí

Nabídli mi práci
V sobotu večer jsem vyrazila na skleničku s kamarádem. Automaticky jsme zamířili do našeho oblíbeného doupěte Hells Bells, kde se svým normálním oblečením a bez tetování vypadám jako stvoření z jiného světa, ale měli plno, tak jsme zkusili podnik vedle. Dlouhý bar, pár stolů, ve vedlejší místnosti několik automatů, na stěně pár obrazovek se sportem. Obyčejný malý bar. Kdyby u jednoho stolu neseděly dvě skromně oblečené slečny v latexových kozačkách. Rozhlédnutí po místnosti odhalilo černou tyč na vysokém podstavci na úrovni barového pultu. A mně se hned rozsvítily oči nadšeným očekáváním.
Po třech lekcích tance u tyče jsem zjistila, že jsem slabé nešikovné nemehlo, které se na tyči ani neudrží. Já samozřejmě věděla už předtím, že mám slabé ruce a slibovala jsem si, jak budu přes léto posilovat, zvláště když dřívější začátečnickou lekci nestíhám a nezbývá mi, než chodit s pokročilými tanečnicemi. No... elán mi vydržel asi týden. Po první lekci se ukázalo, že to byla průprava dosti nedostatečná. Kromě nadšení z tance, modřin a odřenin mi tak tyče zatím přinesly i velmi silnou motivaci zapracovat na fyzičce, abych si zvládla časem také zalétat. Takže jsem rozšířila sportovní aktivity zatím o power jógu, pilates a spinning a i když si vzhledem k množství kyseliny mléčné ve svalech připadám jako zkvašená kráva, dělám pokroky.
„Super, něco se přiučím." usadila jsem se v baru čelem k tyči, abych dobře viděla. Slečny se střídaly po půlhodinách, jedna si na konci každého vstupu svlékla podprsenku. První vypadala dost unaveně, druhá (ta, co se svlékala) to tam roztáčela pěkně.
„To umím! Tohle bylo hezký... Hmmm, vlna, osmičky, nic složitýho, ale vypadá to fakt pěkně, to musím vyzkoušet!" Byla jsem tak zabraná do pozorování tanečnic, že jsem na Ivana chvílemi zapomínala. Vzhledem k předmětu mého zájmu mi to toleroval. Zato tanečnice začala být trochu nervózní. Většina chlapů koukala místo na ni na fotbal a očividně nebyla zvyklá na fanynky.
„Já bych si s ní chtěla popovídat..."
„O čem?"
„No o všem! Jestli umí otočky a který, po jak dlouhý době se je případně naučila, jestli má nějakou taneční průpravu, no a kde koupila ty oblečky a ty boty... Jenže jak jí mám oslovit? Už teď na mě kouká divně, že jí pořád pozoruju."
Když jsem půl hodiny spekulovala nad vhodným způsobem, jak odchytit gogo tanečnici a nenásilně s ní zapříst hovor (kdykoliv jsem se na ni chystala, předběhl mě nějaký muž), Ivan už to nevydržel a převzal iniciativu.
„Slečno, tady kamarádka by taky chtěla tancovat u tyče a má na vás spoustu otázek, tak jestli budete mít chvilku..."
„No jasně!"
Ehm. Pohledy všech mužů v baru se okamžitě obrátily ke mně. Chvíli jsem přemýšlela, že Ivana zabiju, ale na druhou stranu tanečnici k našemu stolu přilákal, takže jsem se do role uchazečky o zaměstnání docela rychle vžila (Aby bylo jasno, striptýzovou kariéru ve skutečnosti neplánuju. )
Slečna si oblékla podprsenku, omluvila se mladíkům, mezi kterými seděla u baru a přisedla si ke mně. Další půlhodinu jsme strávily intenzivně zabrané do hovoru.
Byla moc sympatická. Přes den studentka VŠCHT, po večerech gogo tanečnice a topless obsluha v barech. Svlékat by se nemusela (druhá slečna jen tancovala), ale nevadí jí to. Za večer (4hodiny v baru, z toho dvě hodiny tancuje), si vydělá 9stovek. Striptérka dorazí za chvíli, ta má za desetiminutové číslo od 1500Kč. Tanečnice mají na každý vstup jiný obleček, dostávají je od šéfky, nechává jim je ušít. Kamenný obchod, kde by tyhle oblečky prodávali, nezná (fňuk), ale doporučila mi obchod, kde prodávají striptérské boty. Páskové boty lepší vyzkoušet o číslo menší, aby při tanci pevně seděly. Tancuje šestkrát týdně už pět měsíců, zhubla deset kilo, má větší sílu v rukou. Jiné slečny chodí třeba třikrát týdně, většinou pravidelně do stejných podniků. Otočky umí (jestli chceš, zakončím s ní příští číslo), zkoušela i figury hlavou dolů, ale s těmi to holky nepřehání, chlapíci náročnost moc neocení. Na začátku stačí, když se holka umí trochu hýbat, časem ruce zesílí a když chtějí, naučí se holky jedna od druhé i těžší věci. Následovala debata o jednotlivých otočkách a tanečních prvcích. Dozvěděla jsem se co mě zajímalo a přišel čas se vykroutit z pracovního pohovoru.
„No tak třeba časem se potkáme někde u tyče, ale zatím to neplánuju." usmála jsem se. „To bych musela trochu zapracovat na postavičce a hlavně vyměnit přítele, což se mi vážně nechce. Zůstanu u soukromého tancování pro sebe a třeba časem bude ta tyč i doma."
„Tak postava dobrý, to by vážně problém nebyl." (od gogo tanečnice mě to potěšilo)
„No tak chtělo by to vylepšit a doladit detaily..."
„To se doladí tancováním, já taky neměla sílu v rukách a teď? Bez problémů."
„No a hlavně ten přítel. Ty máš přítele?" zeptala jsem se tanečnice.
„Mám."
„A to mu to nevadí?"
„No vzhledem k tomu, že je mu přes čtyřicet a dohodila mi to jeho dcera, která dělá striptýz..."
Dostala jsem vizitku a byla několikrát ujištěna, že kdybych si to rozmyslela, mám se ozvat. (Takže kdybych byla v koncích, mám jednu brigádu v záloze.) V příštím vstupu se slečna snažila o poznání víc. Přidala složitější pózy a na konci vystoupení několik otoček s tyčí mezi koleny, aby mi udělala radost.
Na závěr večera dorazila striptérka v kostýmu sestřičky a musím říct, že těch deset minut maximálně využila. Hned na úvod si trochu zalétala v otočkách, přidala nějaké figury na zemi a inspirovala mě způsobem, kterým si v závěru sundávala tanga – to si musím při vhodné příležitosti doma vyzkoušet. U svlékání je samozřejmě nejlepší spontánní projev, ale inspirace a vyzkoušení některých pohybů a póz v té spontánnosti dost pomáhá.
Jen Ivan si po stripovém vystoupení ztěžoval: „To je strašný! Místo toho, abych se koukal na kozy, tak sleduju, co dělá za taneční prvky! Toho jsem si nikdy dřív nevšímal!"

misstriss | 7.10.2008, 15:02:00

Komentáře (21)

avatar
1 Je krásná
buteo | WWW | 07.10.2008, 18:07:46
a ještě umí lítat. Tak to se Buteům líbí. Vypadá to lehce, ale je určitě za tím spousta dřiny.

2
Pliw | WWW | 08.10.2008, 09:30:58
Ivan je bůch...
avatar
3
MissTriss | 08.10.2008, 13:05:42
[1] Buteo, na tom obrázku je Sheila Kelley, které je přes 40 a tanec u tyče zpopularizovala jako zábavné a efektivní (a sexy) cvičení pro ženy:)
avatar
4
MissTriss | 08.10.2008, 13:06:28
[2] To mu vyřídím, to se mu bude líbit:)
avatar
5 Prima,
buteo | WWW | 08.10.2008, 17:19:01
tam teprve začíná pole mé působnosti. Kontakt by nebyl?
avatar
6
MissTriss | 08.10.2008, 22:02:37
[5] Jasně:)) http://www.sfactor.com/
avatar
7 Skvělý a dík
buteo | WWW | 08.10.2008, 22:44:28
Kdybych se delší dobu neukázal na blogu, tak sousedky důchodkyně co sedí celé dny na netu,mi neuvěřily, že to myslím s nimi dobře a poslaly mě poležet na chirurgii. /Doufám, že jsem něco nezakřikl, celé dny řežu dříví na zimu/. Hezký večer
avatar
8
MissTriss10.10.2008, 14:20:27
[7] Já myslela, že to bude pokračovat Kdybych se delší dobu neukázal na internetu, vydal jsem se za Sheilou:)
avatar
9 Čtyřicet?
Kamio | Mail | WWW | 18.10.2008, 10:54:30
Noo, tak to v tom případě svět směřuje správným směrem:) Nemyslím si, �e to je lehké, ba právě naopak. Je to náročné. Nejen pro tanečnici, ale i pro jejich partnery. Ale pokud to má některá jako tato... proti Gustovi... zná� to:)
avatar
10
MissTriss19.10.2008, 15:08:43
Už se mi ta otočka z toho obrázku povedla - sice zatím taková zmršená a rozhodně to nevypadalo tak ladně, ale bylo to úžasný:) Kdybych někde tancovala u tyče tak milého odvezou a já si následně odvážím věci:) Překvapilo mě, že vůbec exitují nějací muži, kteří to snesou.
avatar
11
Kamio | WWW | 20.10.2008, 21:42:02
Ano máš pravdu. Většina, kdyby viděla svou dívčinu takhle u tyče, tak exituje:)
avatar
12
MissTriss | 20.10.2008, 23:19:42
Nebo alespoň exploduje:)
avatar
13
Kamio | WWW | 21.10.2008, 18:40:08
Tak to každopádně:)

14
Pliw | WWW | 23.10.2008, 16:51:26
PIŠ!
avatar
15 Co piš, foť !!!
buteo | WWW | 26.10.2008, 23:16:03
Já chci tu otočku, prosím
avatar
16
MissTriss | 27.10.2008, 16:54:05
Když nemám co psát, raději nepíšu - než napsat něco jen tak z povinnosti. Navíc toho mám teď hodně tak na to nemám ani náladu. Ale zítra je volný den, tak třeba něco přibude.

Buteo, to bude ještě hóódně dlouho trvat než se nechám u tyče vyfotit. Ty moje opatrné pokusy typu rotující pytel brambor bych raději nezaznamenávala:) Ale dobrá inspirace do budoucna:)

17
Evča | Mail | WWW | 28.10.2008, 09:39:09
Rotující pytel brambor, tak to mě dostalo. Bylo by to lepší, kdybys zůstala bez toho sundávání tang u té tyče.;) Přeji hodně úspěchů, nemodré kolena a časem to řádné publikum. Ale stejně by fotka neuškodila, tohle je taková atypická blogerská situace, všichni jsou u klávesnice a hele, ty a u tyče. ;)
avatar
18
MissTriss | 28.10.2008, 23:15:17
Evi, o publikum nějak nestojím, o sundávání čehokoliv taky ne, maximálně kdyby pak byla tyč doma, to bych - možná - nějakou soukromou show udělala:)

19
thoris | WWW | 02.11.2008, 22:34:05
Misstriss! Tvoje/vase "Poridime si krtka" - "Nebo hada" se v mem vztahu stalo ustalenym minidialogem :)
Jsem rada, ze jsi zpatky!
avatar
20 Jsem si také říkala
Eliza | WWW | 03.11.2008, 11:06:38
kudyma tvoje ťápoty vedou. A ty žongluješ na tyči!! No to kdybych já........ Tak když nic jiného, tak už nenapíšu ai čárečku a Fastum gel beru po kilech. Myslím si, že u mne by zvítězil zákon o gravitaci nežli ten odstředivý. Zdravím a těším se na dál.
avatar
21
Hamilton | 28.11.2008, 06:35:10
Davejte pozor, Pole-Dancing muze byt nebezpecne pro zacatecniky. Viz linka:
http://hamilton.bloguje.cz...vu.php

Žádné komentáře:

Okomentovat