úterý 23. prosince 2008

Umírám

Sobota je mým dnem smutných básniček...
Slunce rudě zapadá
Smutná růže uvadá
Kapky deště léčí zemi
K životu jsme odsouzeni
Slzy stékaj do mých ran
kolem krouží hejno vran
Spoutaná na oltáři
A oheň rudě září
Umírám v plameni
Miluji a to nikdo nezmění
Umírám v kaluži krve
Miluju Tě od chvíle prvé
Kdy setkaly se naše duše
Černý kůň ke mně kluše
Umírám pod jeho kopyty
V myšlenkách mých jsi jenom Ty
Umírám pro lásku
Na lůžku z popela, slz a oblázků
Umírám pro Tvůj úsměv, oči, vlasy
Už ke mně doléhají andělských chórů hlasy
Hlavu mi motaj víly
Nedostává se mi síly
Příliš bolesti, srdce nutím
k unáhleným rozhodnutím
Je to zvláštní podobenství
O lásce a o šílenství
Na kterou stranu se přikloním
už vím
a zpátky se nikdy nevrátím
Umírám v krvi
A nikdo neodpoví
misstriss | 26.05.2007, 1:51:00

Komentáře (4)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář

1
Dáša | WWW | 26.05.2007, 14:59:03
moc hezký... a smutný...

2
Stínolez | Mail | WWW | 27.05.2007, 00:08:44
A přec odpoví,
neb ve stínu listoví,
sídlí i tvůj kamarád,
který tě vždy bude mít rád.

Vždy pozor bude dávat,
abys mohla opět vstávat,
vždy když hrozí ti pád
do hlubin...

3
Jech | Mail | WWW | 27.05.2007, 14:27:31
Moc povedený :). Neměla by si pak zájem o výměnu odkazů ? :). Kdyžtak se mi ozvi na maila.

4
Jejka | WWW | 27.05.2007, 20:12:59
Pomocí "papíru" se dá dostat z duševní bolístky.
Držím palce. Hlavní je mít přátele co tě podrží.

2 komentáře:

  1. Sono così orgoglioso e felice di essere qui per condividere questa straordinaria testimonianza, meravigliosa e straordinaria, non riesco a credere che ora il mio ex marito sia qui con me a implorare per tutte le sue azioni sbagliate, dicendomi quanto si sentisse vuoto per tutto il tempo era via, mi ha lasciato e mi ha fatto tanto male dopo un divorzio avvenuto 5 mesi fa. E tutto questo miracolo è successo subito dopo aver contattato il dottor Egwali per chiedere aiuto, sono la donna più felice del mondo oggi direi di averlo di nuovo al mio fianco. È un miracolo per me e la mia famiglia ed eterno piacere e allegria. Sono così felice ora e non so quanto esprimere la mia gratitudine e apprezzamento al Dr.Egwali. Lo consiglio vivamente se hai bisogno di aiuto immediato in quanto è garantito.
    Inviagli un'e-mail oggi /dregwalispellhome@gmail.com o tramite
    WhatsApp: +2348122948392

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den všem, jmenuji se NINA, chci moc poděkovat DR ODIBOHOVI za obnovení míru zpět v mém manželství po deseti letech manželství můj manžel ROBERT SMITH se rozhodl opustit mě a naše dvě děti kvůli jiné ženě, jednoho čtvrtka odpoledne i viděl jsem příspěvek o Dr. ODIBOH, jak pomohl ženě přivést zpět jejího manžela z rukou jiné ženy Rozhodl jsem se ho kontaktovat ohledně problému, kterému čelím ve svém manželství DR ODIBOH mi řekl, ať si nedělám starosti, že díky Boží moci, nikoli naší moci manžel se ke mně vrátí, řekl mi, co si mám koupit na modlitbu, což jsem udělala po třech dnech, můj manžel mi zavolal, že je mu líto, že mě a naše dvě děti kvůli tomu opustil, zatímco jsem řekl ok, slova mých lidí nestačí děkuji vám DR ODIBOH za vaši pomoc říkám Bůh vám a vaší rodině žehnej za obnovení míru zpět do mého života
    DR ODIBOH TAKÉ POMŮŽE S NÁSLEDUJÍCÍMI PROBLÉMY.
    POTŘEBUJETE TAKÉ ŘEŠENÍ NÁSLEDUJÍCÍHO PROBLÉMU, KONTAKTUJTE HO TAKÉ.

    (1) Pokud chcete své EX zpět.
    (2) pokud máte vždy špatné sny.
    (3) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    (4) Chcete, aby za vámi běžely ženy/muži.
    (5) Pokud chcete DÍTĚ.
    (6) Chcete být BOHATÍ.
    (7) Chcete připoutat svého manžela/manželku, aby byl váš navždy.
    (8) Pokud chcete své peníze zpět od někoho, kdo je nechce vrátit
    (9) Jak jste byli PODVEDENI a chcete získat zpět své ztracené peníze.
    (10) pokud chcete zastavit svůj ROZVOD.
    (11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.
    (12) pokud chcete, aby vaše přání byla splněna.
    (13) Těhotenské kouzlo k početí dítěte
    (14) Zaručte, že vyhrajete znepokojivé soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi
    (15) Zabraňte rozpadu vašeho manželství nebo vztahu.
    (16) Vyhrajte kouzla v loterii

    JEHO KONTAKTNÍ ADRESY JSOU:
    WHATAP: ČÍSLO:+2347048883838
    EMAIL: odibohsolutionhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat