středa 24. prosince 2008

Jak zahnat hlad

Dietní tipy, které se budou líbit vašemu příteli.
K mediální fascinaci superhubenými dívenkami mám odjakživa vlažný vztah. Čím víc na mě z prvních stránek časopisů útočí zaručené jarní, letní, podzimní a zimní diety, tím raději si vychutnám čokoládičku ke kafíčku nebo řízek s bramborovým salátem. Mé flirtování s modelingem většinou skončilo právě na tom, že jsem odmítala za den pozřít jednu mrkev a plátek zelí, což by byl nejspíš jediný způsob, jak se dostat tak rychle na požadovanou minivelikost. Konfekční velikost M resp. 38, ve stresujícím období 36 mi dá se říci vyhovuje.

Abychom si nepletli pojmy. Štíhlé ženy a dívky se mi líbí. Na módních fotografiích vypadají krásně i dívky hodně hubené. Když ale odmyslíme vliv líčení, nasvícení a photoshopu a podíváme se do reálu, nejpřitažlivější pro mě je na ženách zdravá váha.

Myslím tím váhu adekvátní tělesné konstituci. Mám kamarádku, která má úzká ramena i boky, je vysoká, ale drobná. Její ultraštíhlost je přirozená. I při velikosti XS má hezká prsa, boky a zadek a nejsou jí vidět žebra. Když ale na podobnou velikost násilně zhubne žena s atletičtější konstitucí, která má široké boky i ramena, stane se z ní nepřitažlivý kostrounek. Sekundární pohlavní znaky aby člověk pohledal, žebra se dají spočítat podobně jako u pomůcky z biologie a při obětí se člověk napíchne na spiny. Pak hurá za plastickým chirurgem, který vyrobí ztracená ňadra, v butiku nakoupit trendy hadříky velikosti nula a máme tady slečnu, nad jejíž novou postavou se bude módní policie rozplývat. Za pár let se dotyčná diví, že nemůže přijít do jiného stavu. Tak takhle ne, přátelé. Štíhlá ano, ale zdraví především.

I přes svůj skeptický postoj k dietám a omezování stravy z jiných než zdravotních důvodů (tím myslím i obezitu) mi v posledních měsících nezbylo než svůj volný přístup k jídlu přehodnotit. Po kaloricky náročné zimě jsem totiž zjistila, že do svých oblíbených džínů se nedostanu ani po několikaminutovém hopsání a sérii sedů lehů (ženy vlastnící upnuté džíny znají). Svůj díl práce odvedlo cvičení, ale nakonec jsem šla do sebe i s jídlem. Změna mého nezdravého jídelníčku na zdraví prospěšnější rozhodně neuškodí.

Změna stravování s sebou přinesla i problém, jak zahnat hlad nebo spíš chuť na něco, co se se zdravým životním stylem nekamarádí (třeba fastfood). V této oblasti jsem učinila závratný objev.
Proti hladu pomáhá provozovat orální sex.

Přítel byl testováním nové metody nadšen. Zvláště vzhledem k tomu, že mám hlad docela často. Mně se to také líbilo. No řekněte, už jste někdy slyšela od příčetného a zdravého muže tuhle větu?
„Nemůžeme se jen tak přitulit a usínat v náručí bez těch sexuálních aktivit?“ (po velmi hladovém víkendu)

Ovšem musím uznat, že tato metoda má také svá úskalí. Těžko přijdete v práci ke kolegovi se slovy: „Pane Novák, mohla bych vám ho vyk****? Mám strašný hlad.“ Vhodné objekty prostě nerostou na stromech a i když přítele máte, není zvláště přes týden k dispozici tak často, jak by člověk intenzivně měnící stravovací návyky potřeboval.

A tak, ať už přítele máte nebo ne, nezoufejte. Metod je určitě mnohem víc. Docela dobře prý funguje vycucat kostku ledu nebo jednoduše vypít dvě sklenice vody, jít na procházku na čerstvý vzduch nebo se chvíli projet na rotopedu. Pokud máte ale doopravdy velký hlad (a nehoní vás jen mlsná), je nejlepší se jednoduše najíst. Zeleninový salát s tuňákem vaší linii rozhodně neublíží a opravdu hladovět by člověk neměl nikdy.
misstriss | 8.04.2008, 0:11:00

Komentáře (26)

avatar
1 Kdybys
@Teo | WWW | 08.04.2008, 00:39:26
potřebovala vhodnou ilustraci:
http://ateo.cz...l/pict//4.1046.jpg
avatar
2 Velmi trefné:)
misstriss | 08.04.2008, 00:48:46
[1] ale dostala jsem z toho chuť na Tatru (7,5% tuku):) Jdu si raději lehnout.
avatar
3
emef | WWW | 08.04.2008, 00:53:21
Řekl bych, že momentální trendy nahrávají spíše ženským tvarům. Extraštíhlým chudinkám zase na nějaký čas odzvonilo, aspoň doufám.

Jenom bch ještě dodal: Ale nekousat!
avatar
4 Některé metody
Gomba | WWW | 08.04.2008, 07:12:54
zahánění hladu nemohu použít ,-)
Ale čokoládičku, řízeček a salátek - mňam mňam.

A jak jsem již dříve uvedl v komentářích u jiných blogů - správnou ženskou má být za co chytit :) ovšem nikoli za žebra :(

5
Billy | WWW | 08.04.2008, 10:06:47
Je to skvělá rada, jen nevím, jak řešit mezidobí mezi jednotlivými návštěvy Zlata. Čokoláda ritterspsort s oříšky asi není to pravé.

Dostáváš chuť na tatramléko?? Nechápu, jak ještě "po" můžeš myslet na něco takového jako je zahuštěný kondenzát :-D
avatar
6 emef, gomba
misstriss | 08.04.2008, 10:23:49
Muži se zdravým názorem na zdravou váhu mě vždycky potěší:)
avatar
7 Billy,
misstriss08.04.2008, 10:28:23
já vždycky milovala Jesenku, všechna tahle zahuštěná mlíčka ňami:) Ale čokoláda vede... Takobé belgické pralinky...
Tak já si jdu nakrájet okurku:)

8
Billy | WWW | 08.04.2008, 11:09:03
Ja měla koblihu - okurku na celý den. Mě štveš, sakra, ok, mám motivaci. Nejen dosáhnout na zem, ale i víc okurek :-D

9
BZL | WWW | 08.04.2008, 11:21:23
'...a při obětí se člověk napíchne...'. Ja se teda vzdy 'objímam', i kdyz je pravda, ze nekdy si pripadam jako ta 'oběť':)

10
Pliwatko | WWW | 08.04.2008, 11:33:09
no je jasný kdo píše na bloguje nejperverzněji...napsat jednořádkový odstavec a dát za orální sex smajlíka,je to nejtvrdší co sem tu kdy v životě viděl...brrr...du si dát,slušně,banán a dvoudecku coke na zchlazení

11 Pliwatko
Billy | WWW | 08.04.2008, 16:23:17
Nesmíš být tak útlocitné. Aneb kdo říká, že to nedělá, dělá to voto víc :-D

12
Dewberry | WWW | 08.04.2008, 19:39:34
hm, poslední dobou bojuju se záchvaty hladu nějak často...ale bohužel nemám po ruce nikoho, kdo by mě nakrmil :)
avatar
13
ngvadi | 08.04.2008, 21:35:49
cheche, hele, miss, a nemas nejakej recept naopak na to, jak pribrat? at delam co delam, nejak se nadari:(
avatar
14 Billy,
misstriss | 08.04.2008, 22:10:03
po večeři jsem si dala zákusek, takže myslím, že víc okurek je náš společný cíl:)
avatar
15 BZL
misstriss | 08.04.2008, 22:11:28
já tak myslela na ty oběti těch objetí až jsem to zamotala. Rozmotám to:)
avatar
16 Pliwatko,
misstriss | 08.04.2008, 22:12:43
A bude hůř. Příště si dej banán předem, abys to vůbec zvládl. Se šlehačkou:)
avatar
17 Dewberry,
misstriss | 08.04.2008, 22:14:20
kup si jahůdky a maliny a vezmi si je do vany, je to snad ještě lepší než kdyby tě někdo krmil:)
avatar
18 Ngvadi,
misstriss | 08.04.2008, 22:16:33
ty si vezmi do vany hamburgra a hranolky:)

19 misstriss - hamburger a hranolky
lik | WWW | 09.04.2008, 11:12:27
nikdy jsem to ani nezkousela:))) proc do vany?co se tyce mc'donaldu, mozna nekoho to prekvapi, ale nejvetsi kaloricka bomba je jahodovy shake. co se tyce kfc, tak tam je to twister:)

20
lik | WWW | 09.04.2008, 11:13:59
aha, precetla jsem to, pochopeno, ale hamburger ve vane stejne neni moc pohodlny:)
avatar
21 lik,
misstriss | 09.04.2008, 11:34:34
Hamburger ve vaně je pochopitelně zrůdnost:) Ve vaně je nejlepší něco studeného, třeba zmrzlina, mražené jahody... I ten jahodový shake by šel:) Twister mě překvapil - ostatně ten shake také.

22
lik | WWW | 09.04.2008, 12:26:50
avatar
23
Looney | WWW | 12.04.2008, 13:51:27
Hmmm, že bych k tomu aerobiku přidala i dietní stravu? Hezký...
avatar
24
Kamio | WWW | 14.04.2008, 15:05:28
Napsala jsi to přesně. Vyhubliny jsou nechutné, ženská má být ženská. Vždyť je krásné se koukat na nádherná, plná lýtka (ne tlustá!) a ne na špejle obalené kůží. Podle těch nohou to jde velmi hezky poznat, co je zdravé a přirozené a co je vyhnané práškama a dietními pokusy:))

25
Evča | Mail | WWW | 14.04.2008, 21:33:19
Dobrou chuť, proti gustu není .... ;)

26 Pan Novák
Martin | WWW | 22.04.2008, 16:51:35
Myslím, že Pan Novák by se zase tak moc nebránil :D

Žádné komentáře:

Okomentovat