úterý 23. prosince 2008

Rubriky

Už týden jsem hrdou pisatelkou blogu. Toto tvrzení jistě vyvolá shovívavý úsměv na tvářích zkušených pisatelů. Také jste v začátcích mnohokrát všelijak měnili jak vzhled blogu tak typ a povahu příspěvků? Nebyl snad den, kdy bych něco nezměnila či nesmazala. Neustále jsem si kladla otázky: Nebylo by lepší nechávat si to psaní pro sebe? Opravdu chci tohle dávat na net? Proč? Jak? O čem? Pro koho? Co když si to někdo přečte? A co když ne?
Tímto bych tedy chtěla ukončit zkušební provoz a na všechny otázky si odpovídám tím, že smazat to ostatně mohu vždycky. Přestávám měnit a jdu do toho takříkajíc načisto. Co tedy na mém blogu bude moci návštěvník v budoucnosti najít? Pro lepší orientaci uvádím seznam rubrik a jejich popis.
(průběžně aktualizováno)
Současnost – jsem taková nenormální bláznivá holčina, která vede takový normální a klidný život. Chodí do školy (občas), bydlí s přítelem (a s jeho babičkou) a snaží se všímat si vtipných a milých věcí, které všední den přinese. A občas něco o svém životě a zážitcích všedního dne napíše tuhle do té rubriky.
Minulost - Ne vždy jsem byla tak klidnou, milou a hlavně monogamní osůbkou, jakou jsem teď. Množství mužů jsem pořádně pocuchala nervy a život. Jiní muži zase pořádně zpřeházeli život mně. V průběhu doby jsem si krátila čas zapisováním těch nejbláznivějších, nejsmutnějších i nejšťastnějších zážitků, které mi osud přinesl. Některé ukázky ze zlatého fondu svých životních zkušeností hodím sem. Aby mě posléze dotyční muži neuškrtili v temném průchodu, budu je titulovat zkratkami a přezdívkami.
Radíme s úsměvem - předně, nepovažuji sama sebe za někoho, kdo by mohl někomu v něčem radit. Přesto – a velice ráda – nějaké rady píšu Nesmíte je ale brát moc vážně. Je to jakási revolta proti všem těm návodům, kterými jsou zahlceny mužské i ženské časopisy, ve kterých většinou chybí nadhled, nadsázka a humor. Já nemám patent na moudrost. Jen se ráda bavím.
Myšlenky, postřehy, teorie -S laskavým svolením všech lidí, kteří se podíleli a podílí na utváření mého náhledu na život, vesmír a tak podobně, budu v této rubrice také zveřejňovat naše šokující poznatky, hypotézy a teorie. Vydáváme je tak všanc rozlícenému davu a kdokoliv nám bude chtít promluvit do duše konstruktivní kritikou, má možnost v komentářích nebo ve vzkazech autorovi...
Nejen v posteli – slasti a strasti erotického života si zaslouží vlastní rubriku, co myslíte? Zatím jsem tedy nezískala dost odvahy a exhibicionismu k publikování nějakých těch postelových peripetií, ale v budoucnu... Možná... Kdo ví?
Poetické pokusy – občas napíšu něco, co by se dalo označit za báseň, i když takovou tu kvalitní "vrcholovou" poezii to vidělo jen z vlaku při hodně velké rychlosti. Většinou si tím pročišťuji hlavu, takže příliš pozitivna v tom nehledejte.
Depresivní výlevy – Vodopády myšlenek, temné hlubiny mé duše, psaní, které píšu sama sobě, když ten pro život tak potřebný nadhled ztrácím. Vtipné to moc není, ale zase autentické a upřímné.
Oblíbené básně z pera klasiků - Básně, které mě velmi oslovily a provázely mě životem.
Básně, ke kterým jsem se mnohokrát vracela a umím je většinou zpaměti. Není jich mnoho, ale nějaké přece.
Nevím, jak často a jak dlouho budu psát. Nic neplánuji, nic neslibuji, nemám ambice. Píšu, protože mě to baví a zpříjemňuje mi to den. Pokud den zpříjemním i někomu jinému, kdo náhodně zabrousí na mé stránky, bude to pro mě takový milý bonus navíc.
misstriss | 14.05.2007, 17:59:00
 

Komentáře (3)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
avatar
1
Leni ze Sevilly | WWW | 22.05.2007, 17:56:18
zatim jsem sem jen bleskurychle nahledla a libi se mi co a jak pises:) s tema rada, muzes treba poradit me, ten muj posledni prispevek si o to rika:))) at to jde!
avatar
2
misstriss | 23.05.2007, 13:17:55
Pokusila jsem se poradit, ale nevím.. Nemáš to jednoduché...
avatar
3
Leni ze Sevilly | WWW | 23.05.2007, 19:18:22
dekuju moc, napsala si to dobre + taky pis dal;)

Žádné komentáře:

Okomentovat