úterý 23. prosince 2008

Proč MissTriss?

Každá přezdívka má svůj vývoj a význam a já dnes odhalím, jak jsem přišla k MissTriss a proč.
Pamatujete na starý arkanoid? Popřípadě jiné hry, kde jste pro podpis v tabulce vítězů měli k dispozici pouze tři písmenka, popřípadě 4? Já se vždycky podepisovala Mis podle svého křestního jména, pokud bylo k dispozici ještě jedno volné políčko, dodala jsem ještě jedno s, aby bylo všem jasné, že jsem prostě Slečna se dvěma s na konci (sličná, sexy, svůdná, sladká, svědomitá, skromná, sebevědomá… Je tolik slov na s, že?:).
Triss bylo zase jméno mé hrdinky ve hře Spellforce, pojmenované po mé oblíbené postavě z knih Andrzeje Sapkowskiho. Ale jak miss, tak triss jsou přezdívky nikterak výjimečné a originální, pročež jsou většinou obsazeny. A tak jsem své dvě počítačové přezdívky spojila do jedné a už mi to ve virtuálním světě zůstalo.
Podobnost čistě (ne)náhodná s anglickým mistress byla takovým bonusem navíc. Synergickým efektem z fůze těch dvou slov. Takže co znamená MissTriss?
Slečna Triss, milá milenka, paní velitelka a vládkyně moří:) Těší mě.
misstriss | 8.05.2007, 13:41:00

Komentáře (5)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
avatar
1
Gino | Mail | WWW | 22.05.2007, 08:42:50
Gino... Steven Seagal v jednom ze svých bojových filmů, kde samosebou zbuší koho ho napadne a nakonec zachrání svou čest, život a životy dalších lidí (a občas i životní prostředí, hih). Jsem rád, že vás poznávám, slečno :o)
avatar
2
Gino | Mail | WWW | 22.05.2007, 08:43:40
Jo, mimochodem... zjistil jsem, že Gino je i značka pánského spodního prádla a nedávno mi kamarád řekl, že dokonce i nějakých bot (levných)... ale v tom souvislosti prosím nehledat! :o))))
avatar
3
misstriss | 23.05.2007, 13:05:28
První mou asociací bylo právě to spodní prádlo, přecejen jsem slečna a Seagala nemám zas tak zmáknutýho:) Jsem ráda, že jsi to uvedl na pravou míru:)
avatar
4 Armin...
Armin | Mail | WWW | 23.05.2007, 18:09:38
...je zcela neorižinelní přesmyčka ;-)
Gina Segala jsem viděl, Gino prádlo nosím a Gina blogujícího čtu :-)
avatar
5
Dan | Mail | 19.07.2007, 23:55:37
Mě se do "prehistorických" hiscore tabulek vejde jméno celé. :o)
Ale mám zas potíže v realitě-"Jak se jmenujete? Dan. Aha, takže Daniel... Nééé, Dan! Ale to není v kalendáři? Ne, není... :o)"
Nejnovějc ze mě (Policie ČR) udělali Jana, což je shodou okolností bráška. 8o)

Žádné komentáře:

Okomentovat