středa 24. prosince 2008

Jsem zamilovaná

Zamilovaná strašně moc…
Bláznivě.
Hluboce.
Vážně.
Ztřeštěně.
Jsem zamilovaná do svého přítele.
Už rok a pár měsíců… Ten čas tak letí…
Nejraději mám rána. Líbí se mi společná probouzení. Když jednomu z nás zazvoní budík, což je signál k tomu, že zbývá posledních 10 minut na odpočinek… Přitulíme se k sobě a rozespale si šeptáme dobré ráno. Když odcházím ráno dřív (což není tak častým jevem) ještě naposledy se ohlédnu nebo mu dám pusu do vlasů.
I naše hádky mám ráda. Zpětně. V té chvíli pochopitelně nadšená nejsem. Díky mé tendenci vybíjet si vztek na okolí, přičemž nejvděčnějším objektem jsou dveře, vědí o našich hádkách sousedé v okolí několika kilometrů. Zatímco Záchranář preferuje v době hádky mlčení, bublání a kousavé poznámky, já nevydržím čekat, až to přejde a mám tendence všechno rozebírat – když mi toto není povoleno nebo když se rozčílím, udržet mě v klidu je prakticky nemožné. Navíc mám tendence hádky rozebírat i zpětně – nejraději bych si pokaždé narýsovala vývojový diagram a udělala analýzu v excelu, kterou bych poté předložila milému k připomínkám. To přivádí pochopitelně Záchranáře k šílenství. „Tohle je život, to není matematika.“ řekl mi jednou.
Líbí se mi, že jsme spolu každý den. Od prvního dne (když vynechám dobu, kdy mě lovil) jsme spolu byli každý den, každou noc. Po 14ti dnech jsme plánovali společné bydlení, po měsíci jsme nad vínem rozebírali, kdy bude svatba. Za celou společně strávenou dobu jsme byli bez sebe asi čtyři, pět nocí. Z toho tři noci asi před měsícem, když jsme jely s Katkou na výlet do Brna – nechtěla jsem skuhrat, jak moc se mi stýská, ale když se mě někdo zeptal, musela jsem se přiznat. A telefon zažil opojné dny maximálního výkonu.
Jsem strašně moc zamilovaná...
A moc si to užívám.
Je to nádherný...
misstriss | 4.10.2007, 11:14:00

Komentáře (18)

avatar
1
Pliwatko | 04.10.2007, 11:28:25
já doted nečetl červenou knihovnu...
avatar
2
luciana | 04.10.2007, 11:52:04
A ja ti mooooc zavidim :)
avatar
3
gladys | 04.10.2007, 11:53:24
Uzivej dokud to jde, ono to brzy prejde. ;)
avatar
4 pliwatko,
misstriss | 04.10.2007, 11:55:44
když už si tady stěžuju, když se hádáme, tak je fér taky si tady trochu zavzdychat, když se nehádáme (zasněný úsměv)...
avatar
5 gladys,
misstriss | 04.10.2007, 11:57:48
Říká se, že zamilovanost trvá maximálně 3roky, to mám ještě 2roky k dobru (úsměv)
avatar
6
Dawe | 04.10.2007, 12:05:52
he he he jsem zvědav kdy vás to přejde ...
avatar
7
@Teo | WWW | 04.10.2007, 13:15:38
Nechci bejt ironickej, ale jak to tak čtu, nadejde doba, kdy Záchranář s velkým "Z" bude sám potřebovat záchranáře se "z" malým. Ale klíííd, ještě je času dost... ;)
avatar
8
Looney | WWW | 04.10.2007, 14:01:30
Je úžasné být zamilovaná...vím to z vlastní zkušenosti. Tož ať vám to vydrží nejen 3 roky, ale celej život ;-mrk
avatar
9
Kamio | WWW | 04.10.2007, 14:19:19
Vydrží to prý asi tři roky... další, co mi bere ideály a to i přesto, že poslední vztah byl 3 roky a ten předposlední taky... že by symbolika? A jinak je to fajn, MissTriss, užívej a Excel nech koňovi, ten má větší hlavu:)
avatar
10 @Teo, Dawe a další
misstriss 04.10.2007, 14:57:11
Poté, co člověk metodou pokus-omyl zjistí, že "láska" z červené knihovny není láskou, ale zamilovaností a doba, kdy mu chemické látky navozují libé pocity a zdrogovaný úsměv je časově omezená - po skončení této doby je láska hlavně velkým množstvím dřiny a tolerance - má na výběr.

Buďto si nechá vzít ideály, na momentálně zdrogované se dívá se shovívavou nadsázkou (však vy na to taky přijdete a to pak budete koukat) a když někde slyší "moc moc zamilovaná" ironicky se zašklebí.

Nebo tento fakt vezme realisticky na vědomí a přesto (nebo právě proto) si ty chvíle pomíjivého štěstí náležitě vychutná.

Jako táta (49let) oznámil své nové přítelkyni - první půlrok je nejhezčí a ten si musíme pořádně užít. Odhodil počítač v dál (počítač !!! informace !!! grafy !!! no považte)a nechal se cele unést vrkáním a dalšími činnostmi, které nemusím rozvádět s plným vědomím toho, že toto nemusí trvat věčně, proto si to pořádně užiju a nechám se unést (pozn. zatím trvá a je to déle než půl roku - úsměv)

A tak to beru i já. Nevím, jak dlouho tento velmi příjemný stav mysli a těla potrvá. (zvláště s ohledem na to, co mezi řádky zmínil @Teo - psychoholky jsou pro většinu mužů noční můrou - naštěstí se najdou i tací, kterým to za tu legraci stojí - ale ani ti pochopitelně nemají nervy z oceli) Ale TEĎ trvá a proto si ho hodlám pořádně užít a vychutnat si ho. A občas o něm i napsat. Dokonce bez nadsázky a ironie (nezvyklé:). Psát mi, že to přejde, je nošení dříví do lesa, poněvadž to velmi dobře vím. Ale přesto - nebo právě proto - si to děsně užívám (široký úsměv).

11
jayee | WWW | 04.10.2007, 17:45:57
:)

12
lik | WWW | 05.10.2007, 11:06:02
krasny clanek. tak ono ma byt, takhle je to spravne.
nerikam, ze nezavidim:)
avatar
13
elef | 05.10.2007, 12:34:54
2Mistriss: jak dlouho trval tvuj nejdelsi vztah?
avatar
14 elef,
misstriss 05.10.2007, 13:13:47
2 roky, proč se ptáš?:)

15
LordDark (tominosik) | WWW | 05.10.2007, 23:02:02
ach jo... mi to s přítelkyní tak nejde... :(
avatar
16
elef | 08.10.2007, 08:50:08
2Misstriss: jen mi prislo, ze nemas zkusennost s tim, jak vypada vztah prave po tom, co ta velka zamilovanost skonci (rekneme po tech 3 letech). Ale drzim palce, at ti to vydrzi a pak to sem muzes napsat.
avatar
17
Eliza | Mail | WWW | 09.10.2007, 15:28:13
Neboj, až to přejde, tak zase zákonitě přijde další období zamilovanosti. Sice neručím, že se bude jednat o ten samý objekt, ale bude to. Tak s tím prostě nějak naložíš.
avatar
18
Leni ze Sevilly | WWW | 19.10.2007, 11:27:32
moc ti to preju a verim, az zamilovanost odejde, zustane ti vztah tak pevny a rovnocenny, aby vydrzel co nejdyl... i kdyz to tusis, ze to tak bude, nikdy nevis, co ti z toho "muze ideala" nakonec "zbyde"....

Žádné komentáře:

Okomentovat