úterý 23. prosince 2008

Trocha Lásky...

Když jsi mě našel,
byla jsem zlomenou bytostí
s polámanými křídly.
Křičela jsem ze spaní v slzách, které pálily na do krve rozedraných rtech...
Soumrak skryl bledou tvář
Chvěju se v plameni
a něžné souznění
pomáhá
Pomalu taju
v plamenech hraju
na struny pocitů
melancholické melodie
ze střepů prosvítá křehká zář
snad ji nic nezabije
modlím se ve skrytu
sebezáchovným záchvěvem
políbená
mladá žena
Chvění mizí v duze
kterou rozprostřels v mlze
pro mě
abych našla cestu z plamenů
a zase mohla dýchat
věřit toužit vzdychat
a vzlétnout z popela
tam kde nebolí
dýchat ve víru
krev a síru
zpět vedle tebe v pokoji

Zachránils mě. A zachraňuješ mě dál, každý večer, každé ráno.
Díky Tobě dýchám.
Děkuju
misstriss | 12.05.2007, 12:05:00

Komentáře (1)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář

1 Děkuji
siux | Mail | WWW | 04.06.2007, 20:07:45
Krásná báseň, opravdu se mi líbí a děkuji za hodnocení mého blogu, vidím, že máme i stejný vkus ve výběru šablony

Žádné komentáře:

Okomentovat