středa 24. prosince 2008

Striptease - žiju tancem

Začalo to nápadem překvapit přítele nějakým hezkým sexy tanečkem v domácí produkci a stala se z toho moje nová vášeň a posedlost, ke které přítele vůbec nepotřebuji. Jak souvisí striptease, posilování a jóga? Co je to S-factor a Flirt dance? Kde se můžete přihlásit na kurzy sexy tance a budete se tam muset svlékat? A proč je mým novým snem mít jednoho dne doma striptérskou tyč? To vše se tady dozvíte.
„Chceš abych Ti zatancovala?“ zeptala jsem se milého někdy v dávných dobách počátku naší známosti. Mám docela cit pro hudbu a když jsem v příhodné uvolněné náladě, ráda se vlním. Záměrně říkám vlním a nikoliv tančím. Neoblažuji parket tanečními kreacemi ani nejsem hvězdou improvizace. Nedělám při tanci nic extra, ale dělám to hezky. Laškovně jsem na tuto skutečnost milého upozornila.

„Já jsem chodil s mistryní republiky v závodních tancích, takže mě jen tak nějaké kroucení zadkem nemůže uspokojit.“ řekl mi. Nevím jestli muži, ale ženy jistě pochopí, že podobné věty fungují na uvolněnost a touhu oblažovat druhého svými ladnými pohyby jako šlápnutí na mořského ježka. Náhle pokleslé sebevědomí jsem s použitím logiky vrátila ihned na původní úroveň, ale logika spláchla i mé taneční nadšení. Nemůže uspokojit, tedy nebude. Chudák milý mě možná chtěl vyprovokovat k soupeřivosti, netušil ještě, že já nesoupeřím. Já hrdě odcházím a vyklízím pole. Od té doby vždy, když mě přemlouval k tanečku, strnula jsem jako laňka před světly náklaďáku a nezmohla se na jediný pohyb, natož ladný. Takový hezký psychický blok. A jelikož psychické bloky je třeba překonávat, rozhodla jsem se svěřit své tělo na nějakou dobu do péče taneční lektorce. Odreagovat se, najít inspiraci a třeba se i něco přiučit. A kdo ví, třeba se o nové poznatky podělím i s milým.

Flirt Dance – objevte v sobě ženu
Po chvíli hledání jsem na internetu objevila Flirt Dance. „Flirt dance představuje spojení tance, tvarování postavy a upevňování pozitivního pohledu na sebe sama“ .četla jsem na stránkách Centra tance. Zaujalo mě to. „Prakticky má výuka Flirt Dance tři části. První a také tou nejzákladnější je S Faktor. Nový tanečně posilovací a protahovací program... S Faktor je inspirován několika směry. Části z jógy, baletu a pilates jsou aplikovány do prvků ze striptýzového tance a tance u tyče... Je důležité si uvědomit, že kvalitní striptýz je především tanec, který dokáže být velmi svůdný, ale přitom nemusí být nutně vulgární. Ale S Faktor je jen základ. Další částí Flirt Dance jsou vybrané prvky z latinskoamerických a orientálních tanců...“ Na stránkách jsem si našla aktuální volné kurzy a přihlásila se. Je možné vyzkoušet některý z jednorázových seminářů, ty ovšem v té době nebyly volné. Skočila jsem tedy rovnou do vody a upsala se na sedmnáctihodinový začátečnický kurz.

O dva týdny později jsem šla na první hodinu. Vybavena klasickým cvičebním úborem (tzn. leginy a tričko), odhodláním, ale také dávkou skepticismu. Jsem fakt zvědavá, jak v sobě budu objevovat ženu. Psala jsem kamarádce. Doufám, že v sobě bude objevovat ženu i deset modelkovitých gymnastek a já budu jediná neohebná bytost, která se nedotkne v předklonu země. Psala jsem ne tak úplně vážně. Mé obavy se ale nenaplnily. A i kdyby ano, po první hodině už by mi to bylo jedno. Když vás něco opravdu baví, tak okolí přestává existovat a všechny náznaky pochybností vezmou za své.

S factor
V kurzu nás je asi 15. Věkový rozptyl od osmnácti do čtyřiceti, mladších slečen je tam víc. Každá hodina je jiná. Na začátku hodiny si většinou protáhneme svaly a rozhýbáme tělo pomocí prvků z břišních tanců. Na každé hodině také cvičíme S-factor. Pomalé plynulé protahovací a posilovací cviky, u kterých vypadáte moc hezky, protože jde většinou o krouživé pohyby a pohyby, při kterých vyniknou ženské křivky. Na pohled to vypadá velmi jednoduše, člověk se vlastně jen tak pomalu kroutí, prohýbá a válí po zemi. Druhý den se ale diví, že ho bolí svaly, o jejichž existenci dosud nevěděl.

„To bych zvládnul taky, párkrát si pohladit zadek a prsama leštit podlahu. “ napsal mi Ivan, když jsem mu posílala S-factorová videa.
Tím se dostávám k další zajímavé otázce S-factorového cvičení a to je hlazení. „Pohlaďte si tu nohu, vnímejte hebkost kůže, vychutnávejte si dotek látky na svém těle, rozpusťte si vlasy a užívejte si, jak vás hladí po zádech...“ Takovými větami v nás tanečnice probouzela ženu při cvičení S-factoru. Přišlo mi to trochu ujeté a navíc jsem ji podezřívala z toho, že všímání si vlasů a hebkosti kůže je úhybný manévr, který mě má donutit nevšímat si, jak mě bolí břišní svaly.
No přiznám se, že teď už si to hlazení docela vychutnávám. Jednak opravdu odvádí pozornost od bolesti svalů a navíc je fajn jen tak sama sebe pohladit. Ne za účelem vzbudit v někom sexuální pnutí ani za účelem uspokojit pnutí vlastní, prostě bez postranních úmyslů. No ale kdyby nějaký muž sledoval oknem, jak se tam protahujeme, kroužíme a hladíme, byl by – pravda – možná zmaten. Možná by to považoval za nějakou novou zvláštní feministickou sektu (Už vás nechceme ani k těm něžnostem) a s křikem utekl. Ale mužům je obecně vstup zakázán.

Tanec
Občas se naučíme nějakou taneční sestavičku. Od laškovně infantilních s prvky aerobicu podle Carmen Electry, která tančí v růžových kraťáskách a pruhovaných nadkolenkách a cumlá si prst, přes vyloženě stripteasové sestavy podle S-factoru plné plazení po zdech a po zemi (zkoušeli jste někdy ladně sjet po zdi a stát u toho na špičkách? Docela dost z toho bolí stehna) až po taneční sestavy ve stylu Shakiry nebo Beyonce, které vychází hlavně z břišních tanců (moje boky doposavad netušily, jakými všemi směry se dokáží pohybovat). Ochutnávám všechny možné styly flirtovního tance a zkouším, která poloha mi nejvíc sedí. Zatím u mě vede S-factor. A tak jsem si o něm koupila knihu.

Lapdance, tanec u tyče, striptease
Nechtěla jsem čekat na zaslání poštou, tak jsem zkusila štěstí v knihkupectví. Když jsem se ptala prodavaček, jestli prodávají knihu Cvičíme se striptérkou (Sheila Kelley: S-factor Cvičení se striptérkou), velmi zkoumavě si mě prohlédly a zakroutily hlavou. Nakonec jsem uspěla na recepci v jednom z působišť Centra tance.
„Vy se tak hezky usmíváte, slečno...“ zaútočil na mě jakýsi neznámý mladík, zřejmě s úmyslem prodat mi nějakou simkartu.
„Já vím! Já mám knížku o stripteasu!“ odpověděla jsem rozzářeně, protože jsem měla z knížky upřímnou radost. Takovou reakci nečekal a než stačil nabrat dech, už jsem byla pryč.

V knize jsou popsány jednotlivé cviky, s postupujícími stránkami ubývá posilování a přibývá tance. Dozvíte se, jak chodit, jak tančit u zdi, jak tančit lapdance (tanec na židli/křesle nad partnerem/popř. na něm) a tanec u tyče. Cviky u tyče pro pokročilé připomínají akrobacii na hrazdě a jsou zhruba stejně náročné na sílu a obratnost. Vypadají ale nádherně, jako kdyby člověk létal. Svůj prostor má v knize i svlékání. Názorný popis, jak svlékat jednotlivé části oděvu (nejtěžší je sexy svléknout upnuté džíny, někdy si to zkuste), povinné minimum striptérky, typy na osvětlení a make-up nebo třeba povídání o tom, jak se správně holit (hádejte kde).

A co z toho budeme zkoušet? Slíbené máme lekce lapdance na židli. V plánu je otevření tělocvičny s tyčemi, kde by se mohl tanec u tyče vyučovat. A svlékání? Na přání si ho vyzkoušet můžeme, ale nikdo nás do něj nutit nebude.

Není to jistě aktivita pro každého, ale já jsem z ní opravdu nadšená (už se dotknu země a za pár měsíců ze mě bude hadí žena). Vždycky jsem měla ráda krouživé pohyby a i když většinou chodím v džínách a v keckách, vždycky se mi moc líbily kozačky na jehlách nad kolena, korzety, síťované punčochy, takové ty miniaturní šatičky nebo kočičí uši. Občas neodolám a utratím nehoráznou sumu za krajkový korzet. Mám plnou polici šněrovacích jehlových špičatých sandálků ve kterých jde bezpečně ujít tři kroky, ale jenom dvoje kecky, ve kterých chodím pořád. Obchodům se raději vyhýbám, protože když jdu pro mikinu, vrátím se s miniaturním průsvitným tílečkem s výstřihem do pasu (které si na sebe vezmu jednou za půl roku v exhibicionistickém záchvatu a dalších půl roku toho lituji). No tak teď moje slabost pro vyzývavé oblečky konečně najde praktické uplatnění. Můžu v nich doma cvičit a tančit.
Ach ano, úplně bych zapomněla na přítele. Jestli zatančím i pro něj? Zatím nevím. Možná někdy. Za odměnu.

Videa
S-factor
video 1
video 2
reportáž 1 (z té rozjuchané ženštiny mi běhá mráz po zádech)
reportáž 2 (jak si jeden muž zkoušel tanec u tyče)

Carmen Electra
tanec 1
tanec 2
lapdance 1

Tanec u tyče (od 18ti)
divka 1
divka 2

Odkazy
Centrum tance
Flirt Dance
S-Factor
Erotické prádlo, boty atd.
misstriss | 1.04.2008, 13:42:00

Komentáře (49)



1
Billy | WWW | 01.04.2008, 14:14:24
Fantastický článek, úplně mě nabudil a řekla jsem si žárlivě, pche, Miss se nedotkne země..a to já jo! ;-) Vypadá to, že máme společnou vášeň pro síťované punčochy a korzety. Sice korzet namám ani jeden, ale vždycky si je jak puberťačka zkouším v prodejnách s prádlem. Po vyplátě koupím :-D

A díky moc za inspiraci, hned jsem vlítla na net, ale bohužel - ani v Praze ani v Brně nebydlím. Ale nějak to půjde. Musí. No ne? :-D
avatar
2
ještěrka | WWW | 01.04.2008, 14:15:40
teda, docela jsi mě navnadila :) dva roky jsem chodila na břišní tance, takže by se mi to u Flirt Dance mohlo hodit :D jdu prostudovat stránky Centra tance...
avatar
3 Billy
misstriss01.04.2008, 14:25:25
V tom odkazovaném obchodě mají nádherné korzety a prádlo a ani nejsou tak drahé jako v jiných online obchodech. Ale kupovat korzet po síti bych se asi neodvážila. Občas se nějaký levný kousek objeví v New Yorkru, ale většinou jsou to takové špatně ušité kýčovité hrůzy. Nádherný korzet jsem koupila v butiku Comtessa.

Také v tom on-line obchůdku mají vtipné kostýmy. Chápala bych klasiku - sestřička v nemocnici, kočička, zajíček, ale včela? Kdo se může vzrušovat včelou? :)

Ale to odbíhám. Teď jsou otevřené nějaké kurzy v Plzni, podle mě jich časem přibude i v jiných městech. knížka se dá myslím objednat na netu a stojí tři stovky, je opravdu zábavná. A s tou ohebností se zlepšuju. Napíšu až se čelem dotknu kolene, můžeme závodit, po jak dlouhé době Tě doženu:)

Moc se mi líbí ty akrobatické kousky slečen na tyči, nechápu, proč jsou od osmnácti, vždyť se nesvlékají:) jsou krásné, ohebné a vypadají jako kdyby létaly. No nevím nevím, nikdy jsem nezvládla ani výmyk:)
avatar
4 Ještěrka
misstriss | 01.04.2008, 14:29:11
břišní tanec se určitě hodí, vlastně na každé hodině se učíme nějaké jeho prvky. Taky se hodí jóga a pilates, protože S-factor z nich vychází. Ale i takové pako jako já co si s ohýbáním moc nerozumnělo se v začátečnících neztratilo:)
avatar
5
ještěrka | WWW | 01.04.2008, 14:30:51
miss: akorát škoda, že zrovna není žádný volný kurz... halt si musím počkat :) no a třeba do tý doby aspoň ušetřím na kurzovný :D
avatar
6 MissTriss,
kacenice | WWW | 01.04.2008, 14:37:31
tyc rozhodne doporucuju;) tanec u tyce jsem tu delala minule jaro a dodneska jsou lidi okolo mne v soku "co ze jsem to delala???" ale rozhodne to stoji za to a behem par hodin se naucis peknou sestavicku ktera pro lidi co to nikdy nezkusili vypada ze ses fakt profik;)

7 misstriss
Billy | WWW | 01.04.2008, 14:38:55
S těmi korzety máš naprostou pravdu-sice nějaké tabulky na online míry jistě jsou..no ale. Lepší vyzkoušet. Comtessu zkusím, až pojedu z vidlákova někam do Phy:-D Tady jediný obchod, kde něco měli, bylo tacco - ale větší šílenost jsem dlouho neviděla-košíčky neseděly..blefuj.

:-D
avatar
8 Kacenice
misstriss | 01.04.2008, 14:45:02
Myslím, že v Čechách zatím otevřené kurzy s tyčí nejsou, zatím se řeší, kde tělocvičnu s tyčí otevřít, jak je ukotvit atd. Když jsem hledala na netu tanec s tyčí, našla jsem balet a šerm:) Pravda, nehledala jsem zatím příliš zevrubně, protože mám jisté pochybnosti, jestli bych se zatím na té tyči vůbec udržela:) Takže kdyby někdo přišel na nějakou výuku tance u tyče v Čechách, tak sem s odkazem:)
Naše lektorka si pořídila tyč domů a říkala, že je to úžasné - ale také pořádný trénink.:)

9
BZL | WWW | 01.04.2008, 14:45:25
Tak na posledni odkaz mam v praci zablokovany pristup, pry kvuli "adult content". Jsou na tom hanbate fotky ci co?
avatar
10 Billy
misstriss01.04.2008, 14:53:59
V Marks and Spenceru mají občas také korzety, ale obyčejné, prádlové, žádný mě nijak zvlášť nezaujal. V New Yorkru jsem jednou ulovila nádherný za 500Kč, rudý satén a černá krajka, průsvitná záda a podvazky. raději černou, ale tenhle se opravdu povedl. V Comtesse mají korzety kolem 2tisíc Kč - ten můj stál něco přes dva, ale zase chce to štěstí, protože občas tam nemají nic a většinou je to typ korzetu k šatům - ne prádlový a ne vykrojený. Takže se dá nosit i k džínám, je to sice extravagantní ale není to vulgární. Kdybys někdy vyrážela na lov korzetů, napiš, já se podívám v Comtesse, jestli tam něco mají a má smysl vážit cestu, mám jí 10minut chůze od domova:) Ono je jistě mnoho obchodů, kde se snoubí výběr s kvalitou, ale tam dosahují ceny občas absurdních výšin.
avatar
11 BZL
misstriss01.04.2008, 14:55:47
Kromě erotického prádla, bot, plavek a šatů se tam dají koupit i erotické pomůcky. Nejspíš proto:)
avatar
12 MissTriss,
kacenice | WWW | 01.04.2008, 14:58:13
no tady to taky loni byla novinka;) takze se to urcite rozjede, tyc jsem si malem taky domu koupila, nakonec nezbyly penize, ale letos mozna zbydou;) stoji "jen" neco kolem 250 euro a je prenosna, tj da se rozlozit a stehovat po svete;)
a neboj udrzis se, ja jsem to taky zvladla, dokonce jsem se diky tomu naucila splhat ac mi splh na gymplu cinil velke potize;)
avatar
13
@Teo von Chucpe | WWW | 01.04.2008, 15:10:54
No... jestli na TO máš parametry, tak proč ne? Tohle už je KVALIFIKACE! :) Zaujaly mě ty korzety. Asi ten rudej koupím manželce. Ale důtky ne!:D
avatar
14 Kacenice
misstriss01.04.2008, 15:34:16
Problém s tyčí doma bych viděla v tom, že vyžaduje dost prostoru kolem - chtělo by to z jednoho pokoje vystěhovat nábytek, aby člověk mohl "létat" a neumlátil se o skříň:) Také nevím, jak bych to vysvětlovala babičce (se kterou bydlíme). Mohla bych jí říct (jak mi poradila Katka), že jde o moderní balet:) V klasickém baletu je tyč vodorovná - tohle je moderní upgrade - tyč nastojato:D
avatar
15 aTeo
misstriss01.04.2008, 15:41:54
Vzhledem k tomu, že neplánuji veřejnou produkci, parametry bych neřešila moc přísně - na domácí produkci parametry mám:) Ale kdyby nevyšla dráha analytičky, mám v záloze ještě další možnost uplatnění:D Korzet je úžasný dárek - a navíc neskutečně sexy:)
avatar
16 MissTriss,
kacenice | WWW | 01.04.2008, 15:50:59
No vidis to, treba by to babicka uverila:D zalezi na tom co je to za babicku:D pritelova rodinka treba moje tanceni u tyce nekousla ani v tech nejmladsich kategoriich a svagrova se mnou nechodila jen proto ze se jim bala protivit;)
ale mas pravdu ze prostorova narocnost je dost omezujici, na nektery figury clovek potrebuje rozlet na dylku tela;)
avatar
17 MissTriss
Cooper | 01.04.2008, 16:42:12
a dnešní datum je jen náhoda :-)
avatar
18 Cooper
misstriss01.04.2008, 16:48:05
Teď jsem zrovna zjistila, že je Apríl, na cizích stránkách, tyhle věci jdou nějak mimo mě, čas jsem si posunula až v pondělí odpoledne a pravidelně o týden přejíždím platnost tramvajenky, protože nemám představu o datech. Takže ano - dnešní datum je jen náhoda:)
avatar
19
emef | WWW | 01.04.2008, 17:37:59
Úplně mi je líto, že nejsem žena, přece jenom by to asi vypadalo blbě, kdybych se chtěl přihlásit na kurz hlazení se.. :-) A pak že ženy s muži jsou si rovni.. :-D
avatar
20 emef
misstriss | 01.04.2008, 18:31:57
když přemluvíš nějaké kamarády, třeba otevřou kvůli zájmu i kurzy stripteasu pro muže:D
avatar
21 Další odkazy
misstriss | 01.04.2008, 19:45:01
Krásný akrobatický tanec u tyče (videa)

http://www.bespun.com/

http://www.youtube.com...ighannorsi
avatar
22
ngvadi | 01.04.2008, 23:23:15
proč muži nedělají něco podobného, abychom se měly my čím kochat? :P jinak ta tyč, to je fakt síla:) bych nikdy nevěřila, že se na !svislé! tyči dá dělat toliko věcí...
avatar
23 Kacenice
misstriss | 02.04.2008, 00:49:13
[16] Babička se tady nevyskytuje stále (má svůj domek) a působí docela pokrokovým dojmem. Ale kdybych vystěhovala celý obývák a doprostřed zapíchla tyč, obávám se, že by nebyl ani tak problém v typu tance jako ve změně pořádku:)

Vidíš, to mě překvapuje, ten odmítavý postoj rodiny. A co vlastně přítel, ten se k tomu stavěl jak?

Já slyším kolem dva názory. To bych svojí holku zabil (nechápu) a úžasné, skvělé, to bych taky rád:)
avatar
24 Ngvadi
misstriss02.04.2008, 00:55:39
Nejvíc mě dostává když ta slečna leze po tyči hlavou dolů ve stylu kočka po čtyřech, ale svisle. To odporuje přírodním zákonům!:) O otočkách, kdy se drží za jednu (!) ruku, přesto letí nohama vzhůru v ladném obloučku a jen tak decentně se přichytí druhou rukou při "přistání" ani nemluvím:)
avatar
25
Kamio | WWW | 02.04.2008, 08:22:35
Tahle záliba vyžaduje, aby partner byl wellmi vyrovnán sám se sebou, takže mu držím palce a Tobě říkám - tanči, ale neblbni příliš;-)

26
Pliwatko | WWW | 02.04.2008, 11:02:00
no já většinou dělám makarenu a když mám za svejma slipama hodně bankovek tak přidám ss mašírování...
avatar
27 Kamio
misstriss | 02.04.2008, 11:29:44
[25] A to je právě to, co příliš nechápu. Čeho by se ten méně vyrovnaný partner mohl obávat? Když se to tak vezme, je to jen jiná forma cvičení. To je jako kdyby se musel vyrovnávat s aerobicem:) Navíc na aerobicu mohou být teoreticky jiní muži, tady ne. Tady mu nikdo slečnu okukovat nebude. A to nemluvím o posilovně... Co by si počal, kdyby jeho dívka navštívila posilovnu, kde je mužů až až? Jediné, co mě napadá, že by se mohl bát, aby se ta dívka nikde nepředváděla (a nezlákala ji třeba profesionální dráha:). Ale to se myslím dá vysvětlit i méně vyrovnaným jedincům a ubezpečit je, že nic takového není v plánu. Nebo jak to je z pohledu muže?
Partner je vyrovnaný dostatečně, i když raději by mi koupil golfové vybavení a viděl mě v tričku s líbečkem než aby měl doma tyč a přítelkyni v kozačkách nad kolena, ale co nadělá:)
avatar
28 Pliwe
misstriss | WWW | 02.04.2008, 11:31:19
[26] ...a oni ti pak ty bankovky zase seberou ;)
avatar
29 MissTriss,
kacenice | WWW | 02.04.2008, 16:53:13
no pritel se k tomu jako jediny stavel normalne, zajimalo ho co delame a byl rad ze jsem si nasla nejakou aktivitu sama pro sebe... Ale jinak ani jeho o rok starsi bratr to nekousnul a obcas se to ze jsem delala tanec u tyce k vseobecnemu pobaveni vytahuje...;)
avatar
30 Kacenice
misstriss02.04.2008, 17:05:05
[29] A co ses všechno naučila? Umíš i nějaké ty těžší cviky? A plánuješ nějaký další kurz pro pokročilejší?:)
avatar
31 misstriss
zrzek | 03.04.2008, 08:26:03
Holky Flirt Dance je vážně super, já jsem z něj nadšená. Žádný "rozumný" přítel to slečně nemůže zakazovat, oproti posilovně je to naprosto bezpečné (snad že by mu jen vadilo, že si slečna začne víc věřit a on se zas možná bude muset více snažit :-))) Super korzety jsem viděla i na stránkách Lormaru, ale taky bych si ho radši vyzkoušela - musím najít klasický obchod..
avatar
32 MissTriss,
kacenice | WWW | 03.04.2008, 10:44:41
No naucila jsem se asi 12 figur na tyci (coz je nejakej povinnej zaklad) a k tomu trochu omacky a sexy valeni se po zemi;) Jenze pak jsem se koncem leta stehovala a ted to mam do toho centra moc daleko tak jsem se na pokrocilejsi kurz nezapsala... Ale rozhodne planuju zkusit seminar cardio stripu;)
avatar
33 zrzek
misstriss | 03.04.2008, 18:24:06
Děkuji za tip na korzety, už jsem je shlédla, překvapily mě ceny. Jinak s tím zakazováním Flirt Dance muži souhlasím. Nechápu, co je na tom k zakazování. Dobrá nálada? Větší sebedůvěra? Hezčí postava? Probuzený sex-appel? To by byl ten chlapec sám proti sobě:)

34 Kacenice
misstriss | WWW | 03.04.2008, 18:44:39
Vygooglila jsem si Cardio striptease (jeden z odkazů ve www) a vypadá to na dalšího příbuzného S-factoru a flirt dance, zaujalo mě těch posledních 25 minut odkládání oděvu a také to boa:) Jé, otvírají se mi úplně nové obzory:) Jestli půjdeš na seminář, dej určitě vědět, jaké to bylo:) Sem nebo třeba do vzkazů, jsem zvědavá:)
avatar
35 MissTriss,
kacenice | WWW | 04.04.2008, 15:08:45
vedet urcite dam, tenhle mesic jsou vsechny plny tak doufam ze se nekam vejdu v tom dalsim... Uci to velice prijemna pani co ucila i ten tanec u tyce a dokonce par let zpatky v tom byla mistrine sveta (takze se to da dotahnout fakt daleko;) )

36
Billy | WWW | 04.04.2008, 16:30:11
Mňo - výuková dvd s-factoru v Čechách nelze:/
avatar
37 Billy,
misstriss | 04.04.2008, 17:09:49
Ano,já vím. Z USA neposílají do Evropy:(

38
Billy | WWW | 04.04.2008, 17:45:04
Tyjo celé je to jaksi mimo Čechy - myslím tedy DVD materiály. Jediné co jsem našla je ve www, ale nebudí ve mně příliš důvěru obsance obrázku a vlžení někdy v roce 2004 :(

39 možná až příliš trapčím..
Billy | WWW | 04.04.2008, 17:46:26
ale našla jsem ( opět www ).:-d Hned objednávám.-))

40 Díky :-)))
Eva - lektorka | Mail | WWW | 06.04.2008, 23:04:30
Díky za ten úžasný článek... když jsem na S Factor narazila a zhlédla se v něm, doufala jsem, že se mi podaří ho v Čechách rozšířit, ale netušila jsem, že budu obden chodit a ukecávat někoho na sál plný tyčí, kde bych mohla učit, protože za mnou budou neustále chodit zástupy nadšenkyň stejných jako já.
Co se tyče týče. Já mám doma obyčejnou tyč do kuchyně. Průměr se doporučuje 45-50mm. Mám jí napevno ukotvenou v obýváku a prostor kolem ní asi tak 1m do každé strany, ale stačí to. Na plazení po zemi mi stačí prostor před gaučem a tyč mám bokem. Vedle ní volnou zeď a k užívání si je to akorát. Ke skládací tyči nemám důvěru, ale asi hodně záleží na tom, jak je dělaná... ovšem ani tak bych se na ní beze strachu "neproletěla".
Takže dámy - tančete, užívejte si pohyb a hlavně to, že jste ženy. Všechny jsme svůdné a sexy... a motto S Factoru na konec ... NEJVÍC SEXY JE ŽENA, KTERÁ SI DÁVÁ NA ČAS!!! (proto nikam nespěchejte ;-)))
avatar
41 Já děkuju
misstriss | 07.04.2008, 12:54:25
[40] za úžasné a zábavné hodiny flirt dance, díky kterým jsem si našla cestu nejen k tanci, ale také sama k sobě:)
avatar
42 MissTriss
wor | 08.04.2008, 10:03:25
Zajímavé je, že nadšené ohlasy se objevují hlavně od ženské části populace. (Aby se vzápětí diskuse přetočila na výběr vhodného "sportovního" oděvu a doplňků :-) ) Takže jak jsem pochopil, my muži jsme u stripteasu jaksi nedopatřením a navíc :-)
Za sebe můžu říct: "Proč ne? Když to partnerku baví..." Ale také bych od toho něměl přehnaná očekávání. Už jen třeba vzhledem k prostorovým dispozicím bytu. Tyč bych jí klidně přidělal. Ladila by s mými zavěšovacími oky ve stropě. (SM historku nečekejte, věším si tam Bacharův žebřík a jiná udělátka k horolezeckému tréninku.) Jen to místo... už takhle mám problém se tam porovnat, když skáču přes švihadlo.. :-)
Slečna na tyči v ukázce je dost dobrá. Jen bych asi k partnerce vybíhal a dával jí záchranu, aby mi nespadla na hlavičku na parkety.
Přeju Miss hezký půlrok se stripteasem :-) A kdyby sis pak chtěla zkusit třeba lezení, dej vědět ;-)
Partnerův výrok o mistrini tance bych odpískal jako faul, ale třeba tě chtěl jen poškádlit.
avatar
43 Hezký komentář:)
misstriss | 08.04.2008, 15:36:19
Já si jen představuju tu domácnost s oky ve stropě a s tyčí vedle, jak jeden horolezí a druhá létá... Rodinná idylka:)
Přehnaná očekávání jsou nejlepší cestou ke zklamání, takže se držím hezky při zemi a nečekám, že ze mě do roka bude gymnastka. Něco mi totiž říká, že tenhle zájem by mohl vydržet déle než půl roku, protože mi "sedí", ale nejlepší je si s takovými výroky počkat až třeba po dvou letech:)
avatar
44 MissTriss,
kacenice | WWW | 10.04.2008, 13:23:07
Pri shaneni DVD s S factorem me napadlo, jestli je nahodou nemaji tam kde jsi koupila knizku? Ale vzhledem k tomu ze to mam do Prahy celkem z ruky nemuzu si to overit... Nevis jestli je tam nahodou nemaji?
avatar
45 kacenice,
misstriss | 10.04.2008, 14:34:09
Bohuzel nemaji. V Cechach neni DVD vubec. Nase lektorka (Eva [40]) si DVD nechala privest z USA, kdyz tam jeli znami.
avatar
46 MissTriss,
kacenice | WWW | 10.04.2008, 14:38:15
hm tak nic... Jsem se prave snazila obejit ten dovoz z USA at uz legalne nebo nelegalne (ale ani ke stazeni se to nikde neda sehnat:( ) ale asi mi nic jineho nezbyde;)
avatar
47
tominosik | 12.04.2008, 22:13:34
moc zajímavé počteníčko jako relax :)

48 prodám taneční tyč
Petra Schutová | Mail | WWW | 20.07.2008, 18:50:22
Opouštím ČR a právě prodávám jednu přenosnou taneční tyč. Pokud byste měli zájem, mrkněte se na mé stránky, kde naleznete více informací.

49
Erakis | WWW | 06.08.2008, 15:30:46
Jak jsem si to přečetla, úplně mám chuť se do toho pustit. Pořád hledám něco pro mě, ale v našem městě bohužel nic zajímavého není - jen samý aerobik. Rok jsem dělala balet a rok břišní, tanec mě moc baví a kroutit se celkem umim...moc ti to závidím :) doufám, že brzo bude něco takového i tady...

Žádné komentáře:

Okomentovat