úterý 23. prosince 2008

Promiň

Nikdo Vám nepoví, proč včera ptáci přestali zpívat...
Celý život jsem hledala...
Co vlastně? Štěstí, lásku, spokojenost... A nacházela jsem jen ohořelé zbytky iluzí, které mi život předhazoval jako psovi, ve kterých byl ukryt příslib výjimečnosti, ale když člověk podlehl tomu klamu, zjistil, že neskrývají vůbec nic... Jen prach a zbytky jedu, který otráví každého, kdo má ještě zbytky touhy a naději v lepší zítřky. Koho jsem si pustila k sobě, ublížil mi, s kým jsem sdílela pocit sounáležitosti a pochopení, ten balancoval na hraně mezi realitou a věčným zapomněním, někteří svůj boj se životem prohráli... Byly to příliš křehké bytosti, které se ztratily ve světě a podlehly... A takoví jsou všichni, se kterými dokážu sdílet pouto přátelství. Může se stát kdykoliv, že podlehnou, že prohrají svůj boj, že mě opustí navždy pro maličkost, která naplnila číši bolesti, pro poslední kapku, která rozbila pohár jejich stability... Život křehkých bytostí bojujících s démony je nevyzpytatelný, neodhadnutelný a stačí závan větru a po plameni života zbude jen trocha kouře a popela...
Včera jsem se zase topila
A topím se i dnes
Promiň mi to
Máš toho tolik
A ještě já
misstriss | 24.05.2007, 10:01:00

Komentáře (10)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
avatar
1
Gino | Mail | WWW | 24.05.2007, 13:01:53
:o(
avatar
2 Co se stalo??
Leni ze Sevilly | WWW | 24.05.2007, 13:41:02
dneska jsem nejaka natvrdla...nechapu to, co se stalo? pohadali jste se, rozesli se Zachranarem?s pritelkyni?
uaa takova melancholie mi nejde k dobru:((((
avatar
3
Misstriss 24.05.2007, 14:06:31
Zase se trochu topím... A Záchranář mě zachraňuje... Občas se musím vypsat z melancholie... Hodit sem pár smutných výkřiků ze dna rozervané duše... Není krásy bez bolesti a není vzestupů bez pádů... O to krásnější jsou pak hezké okamžiky, kyž má člověk v paměti, jak mu předtím do smíchu nebylo... O to víc si člověk váží krásných chvil...
avatar
4
Misstriss | 24.05.2007, 14:11:51
Každý do toho občas spadne. Důležité je jenom umět zase se sebrat, až to přejde. Přeju všem, na které občas dolehne smutek a melancholie, ať už z jakýchkoliv příčin, aby našli dost sil hodit to za hlavu a zase se usmát.

5
Dáša | WWW | 24.05.2007, 20:58:29
... to bylo krásně napsaný a i když tě moc neznám a ani tvé přátelé, myslím si, že tě chápu... život to je jedno zklamání za druhým, pokaždý se musíš otřepat a jít dál. Člověk si něco vysní, něčemu začne věřit a pak zase pád na zem... a přátelství je to samý.. je tak křehký a nedokonalý a člověk asi pořád ustupuje ze svých ideálů....

Hodně štěstí...

6
Jejka | WWW | 24.05.2007, 21:16:56
Podobně se někdy cítím i já, ale zatím se snažím a nevzdávám se...i když je to někdy těžké a krutý boj mezi realitou a snem je dost vysilující.

7
melounek | WWW | 24.05.2007, 22:57:09
tak jestli vypsani z melancholickych nalad funguje, tak pis, pis, pis!!! :) zivot je kratky na to, aby byl melancholicky. uzivej si ho plnymi dousky! (hm.. vim, ze se to snadno rekne..)
avatar
8 Ahoj MissTriss
Tuffi | Mail | 25.05.2007, 09:29:01
Smutno byt obcas kazdemu, moc moc smutno, ale ty nezapomenout, kazdy byt andel s jednim kridlo, kdyz ty padat, ty najit druhy andel a rychle se obejmout, pak zas litat jak holubicka :-)
avatar
9
Misstriss 25.05.2007, 14:19:52
Děkuju všem za podporu... Moc moc moc děkuju:) Občasnému vypisování se z chmurných nálad se asi neubráním, moje básničky taky nejsou zrovna baštou optimismu, ale o to víc úsměvu a nadhledu bude v příspěvcích jiného druhu:)

10
jayee | WWW | 26.05.2007, 22:54:09
... nehledě na to, že negativní post je většinou vyvažován pozitivními komentáři pod článkem ;-)

1 komentář:

  1. Dobrý den! Jsem Martina Bonucci a toto je můj příběh. Po 3 letech rozpadlého manželství mě manžel opustil se třemi dětmi a můj život byl zničen. Chtěl jsem to všechno ukončit, málem jsem spáchal sebevraždu, protože jsem byl tak depresivní. Celou tu dobu jsem byl tak emocionálně depresivní a život mi připadal bezvýznamný. V osudný den jsem při brouzdání po internetu narazil na několik svědectví o doktoru Udamovi. Někteří lidé svědčili, že to přivedlo jejich Ex zpět, někteří svědčili, že to obnovuje dělohu a léčí nemoci pomocí jeho bylin. Víc mě zajímalo usmíření s manželem, které Dr. Udama umožnil za 3 dny. Nyní je můj manžel zpět a od té doby žijeme šťastně. Děkuji. Zde zanechám váš kontakt na všechny. E-mail: udamaada@gmail.com Volejte / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpovědětVymazat