úterý 23. prosince 2008

Ženy jsou majetek - jako auta

Táta mě již od raného věku zásoboval nepřeberným množstvím poznatků o vztazích mužů a žen. Snažil se vybavit mě do života fakty, která bych jinak získávala složitou cestou pokus – omyl a nabíráním zkušeností. Mám takový dojem, že jeho cílem nebylo ani tak vybavit mě pro život jako vybavit sebe potěšením z mých vyprávění a škodolibě se kochat tím, co jeho dcera, dítě zkázy, příslušníkům opačného pohlaví provádí.
Neapeloval na mě jenom slovně, ale také svými činy. Byl mi životním příkladem. Jeho slovy: negativním životním příkladem. Ukazoval mi, jak se to dělat nemá.
Poznatky od otce byly postupem času doplněny výzkumem mezi kamarády a studiem dalších (pánských) zdrojů. Nechala jsem se inspirovat a stvořila ryze pánskou (někdo by mohl říct šovinistickou) teorii.
Ženy jsou majetkem mužů.
A ne majetkem ledajakým. Mají výsadní postavení – stejně jako auta.
Nemalý vzorek populace s pohlavím označeným šipičkou sní o super žihadle, na které by ostatní šipičkové zírali s pusou dokořán a přitom lačně slinili. Jenže super žihadla stojí spoustu peněz a člověk aby měl pořád strach, že mu někdo žihadlo ojede (klíčem). Takže sice rádi listují časopisy plnými žihadel, ale doma mají normální fáro a jsou s ním spokojeni. Někteří šipičkové investují do fára penízky, aby ho vylepšili a vytunili, a pak se hrdě dmou, když kamarádi tuning obdivují. Se starým vyježděným trabantem se spokojí jen když není zbytí.
Stejně jako auta jsou ženy prostředkem přesunu. Čas od času mužům, velkým to myslitelům, odejde krev z hlavy do rozkroku a oni nemohou přemýšlet, což je zdržuje, rozptyluje a brání jim to v činnosti. Potřebují tedy ženu, aby jim přesunula krev zpátky do hlavy.
Také je logické, že nechtějí, aby auto někde couralo samotné nebo (nedej bože) aby si jej někdo bez dovolení půjčoval. Jen ať zůstane hezky doma v garáži, tam je nebezpečí odcizení minimální.

„To se nedivím, že nemáš ženskou…“ pravila jsem jednomu šipičkovi, který mě do tajů pánského přístupu k ženám zasvěcoval.
Byla jsem obeznámena s tím, že ho nemám podceňovat, protože jeho postelí prošly zástupy roztoužených křížků (žen).
Kontrovala jsem poznámkou, že zástupy křížků prošly i jeho bytem a většinou se moc neohřály a čím že to asi bude.
„Já odmítám být nějakej blbej majetek!“ vyjádřila jsem srozumitelně svůj postoj.
„Jasně že nejsi blbej majetek. Blbej majetek patří do postele, kdežto chytrej majetek patří do bytu. Projet se autem a vyzkoušet si ho nikomu problém nedělá. Ale každý chlap si dvakrát rozmyslí, než si vybere ten správný model do garáže. Zvažuje spotřebu, výkon motoru, rok výroby, stav tachometru, vybavení a doplňky…“
Vzhledem k tomu, že další nadšeně souhlasící šipička byl vybaven v té době modelem velmi svobodomyslným, zaútočila jsem na něj s tím, že jeho přítelkyně se majetkovými zásadami zrovna dvakrát neřídí.
„No to víš, každý se někdy nechá natolik unést karoserií, že do modelu investuje, i když mu nevyhovuje spotřeba a bezpečnost.“
Tak co, milé ženy, pořád se chcete vdát?
misstriss | 11.06.2007, 18:22:00

Komentáře (36)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář

1
Danielka | WWW | 11.06.2007, 19:08:34
Moc pěkné přirovnání. :-) Myslíš, že existuje nějaké v opačném gardu?

2
baretta | WWW | 11.06.2007, 19:14:14
Ženy nejsou majetek, jen je za něj někteří muži považují. Naštěstí - alespoň občas - narazí.

3 :o)
protiva | WWW | 11.06.2007, 20:35:39
Jako šipíček prohlašuji, že všechno v tom článku je stroprocentně pravda! :o) U některých šipíčků se však vztah k autu změní ve chvíli, kdy doplní sbírku o malý modýlek a obdivuje oba dva křížky, jak jim to sluší a jak jsou krásné i ve spánku nebo obě (malá i velká) upatlané od přesnídávky.

4
jayee | WWW | 11.06.2007, 20:41:57
No a teď vážně, kolik procent chlapů si myslíš, že opravdu takovou teorii zastává?
Já se k tomu nehlásim, což bude zřejmě způsobeno tím, že ani trochu nemám rád auta :)
avatar
5 U klasifikace žen coby aut ...
Gomba | WWW | 11.06.2007, 22:10:50
... jsem obvykle narazil. Skončil jsem u letadel :)
http://gomba.bloguje.cz/537484-zeny-jako-letadla.php
avatar
6
misstriss | 11.06.2007, 22:56:32
Danielka:Muž je hlava rodiny a žena je krk, který tou hlavou otáčí:) (myslím že to bylo ve filmu tlustá řecká svatba)

Baretta: Co bych to byla za provokatéra, kdybych nešila do vlastních řad?:)




avatar
7
misstriss | 11.06.2007, 23:02:01
Jayee: Uvidíme, kdo se mi k tomu přihlásí:)

8
Billy | WWW | 12.06.2007, 12:47:24
Já skoro majetek byla--uff, už nikdy ( zaznělo bojovně od konvice s čajem )--naštěstí ten člověk praštil rukou do zdi, když nedal gól v hokeji na počítači, udělal tam díru a já si řekla že je holka asi něco špatně a tradá na svobodu, do polí, do lesů, pít ze studánek a běhat nahatá ve větru:))
avatar
9
baretta | 12.06.2007, 12:51:39
v pohodě - klidně provokuj. :)
avatar
10
Gino | 12.06.2007, 12:55:38
"Čas od času mužům, velkým to myslitelům, odejde krev z hlavy do rozkroku a oni nemohou přemýšlet, což je zdržuje, rozptyluje a brání jim to v činnosti. Potřebují tedy ženu, aby jim přesunula krev zpátky do hlavy."

Tak, to je přesně ono, přátelé :D Perfektní definice :D Jinak, viděl jsem jednou jeden obrazkový vtip, kde malá holčička na pískovišti si vyhrnuje sukni pod kterou ji kouká malinký chlapeček. Holčička pravila "jen se dobře podívej, čím tě budu celej život ovládat"... :DDDD Myslím, že je to sakra trefné... :D
avatar
11
Gino | WWW | 12.06.2007, 12:58:12
Billy... nervy občas ztratí každý, to bych jako měřítko nebral. Nesmí ale ublížit tobě... a i v ostatních aspektech života by měl stát za to :o)) Co pak na tom, že se občas naštve, aspoň vidíš, že má tech kluk jeden v sobě dost potenciálu na dlouhý a šťastný život, ne? :o))))
avatar
12
Billy | 12.06.2007, 13:13:52
Gino: ech....myslim ze ne, a uz se o tom NECHCI bavit, protoze to byl vazne kreten:))

13
Helena | WWW | 12.06.2007, 13:59:25
Šmarjá, já žiju v iluzi, že můj přítel je jiný, a doufám, že to třeba přece jenom iluze není....
avatar
14
Ila | 12.06.2007, 14:20:07
Velmi pěkné..:-) Vždycky je výhodné vědět o své pozici :-)
Teď si uvědomuju, že miláček vydává mnohem výraznější zvuky, když kolem projede nějaké pořádně vytuněné fáro, než když okolo projde nějaká moc krásná slečna (třeba já)... :-)
avatar
15
misstriss | 12.06.2007, 14:48:51
Billy: Já také majetek byla. A jelikož mě svazování a poutání ničí a potřebuji létat, utekla jsem. Ve správnosti mého rozhodnutí mě utvrdilo, když mi dotyčný na mé oznámení, že se rozcházíme, odpověděl: "Ale prosímtě, žádné rozcházení nebude. Ty jsi ještě mladá a nerozumíš tomu (rozuměj tomu, že já jsem nejlepší). Ale já jsem ochoten tenhle tvůj rozmar tolerovat a odpustit Ti ho.."
Jsou někdy Ti muži roztomilí...
avatar
16
misstriss | 12.06.2007, 14:53:28
Gino: Tak máme prvního, který se nám k teorii o autech hlásí:))

Helena: To víš, že je jiný:):)

Ila: Buď v klidu, má Tě v garáži, takže Tvé přednosti jsou jednoznačně větší než nějakých cizích vytuněných aut:) (mechanických:)
Ty navíc žádný tuning nepotřebuješ:)

17
lik | WWW | 12.06.2007, 16:29:02
hezky. ne,ze bych sve nazory menila:), ale kruta pravda bude asi takova.
avatar
18
misstriss | 12.06.2007, 16:58:08
lik: Moje názory znáš:) Nejlepší je daný jev popsat, abychom se ho mohli vyvarovat a dát si na něj pozor:)

19 Gratuluju
Vtipson | WWW | 12.06.2007, 18:03:49
tohle je totiz genialni... really
avatar
20 misstriss,
Kamio | WWW | 13.06.2007, 19:23:49
něco na tom pravdy určitě bude. Co ale ode mne můžeš čekat jiného (zvláště v situaci, kterou nechci popisovat a ve které se právě nacházím), než otázku: Na co tedy my muži vlastně jsme? Pokračující emancipace, ženy zabírají tradiční roli muže a muž není vybaven ani zaujat pro tradiční roli ženy (domácí bačkora) a tak horko těžko hledá své místo v téhle skoro matriarchální společnosti. Bohužel ani dostatečný přísun peněz není pro (některé) dnešní ženy důvod k úctě, takže to, že se občas mění modely neznamená nic jiného, než že je to zoufalá snaha najít ženu, která bude krásná, inteligentní, milá a soudná.. těch slovíček by bylo ještě daleko více, ale záleží vždy na určité kombinaci. Kastle bez motoru je k ničemu, motor bez kastle taky.. Kdysi byli muži vnímáni jako fyzická ochrana "tlupy" a obdivováni pro svou sílu, mrštnost, schopnost orientace a v neposlední řadě pro um vládnout zbraní. Dnes je to úplně jedno, zda Tě zastřelí ženská nebo chlap, fyzické síly není až tak potřeba... Ojoj, to by bylo nadlouho. Shrnul bych to: Chlapi prostě hledají v téhle společnosti své místo (mimo plození dětí, což je zatím jediná oblast, kde jsou ještě potřeba...)
Taky koukám, co ze mně vypadlo:)

21
jayee | WWW | 13.06.2007, 21:49:22
Kamio: Jan Keller sice říká, že jak neviditelná ruka trhu působí na člověka, jak se neustále produkují další a další výrobky a člověk je tlačen k tomu, aby si neustále pořizoval nový a nový věci a ty starý vyhazoval, že se tenhle model přenáší i do vztahů.
Ale nezlob se na mě, možná je to jenom nějaká moje "úchylka", ale když hledám "ženu, která bude krásná, inteligentní, milá a soudná", tak nemusim na první pohled poznat, že "tohle je ta pravá", ale co vim jistě je, že s ní nemusim spát, abych poznal, že "to ta pravá neni"...
avatar
22
misstriss | 13.06.2007, 22:10:46
Nakousli jsme hodně široké téma. Myslím, že se sem tematicky hodí tenhle článek:
http://jayee.bloguje.cz/387998-o-vztazich.php
avatar
23
misstriss 13.06.2007, 22:22:23
Kamio: Podíve se na to z druhé strany. Dřív byl muž jako fyzická ochrana tlupy nepostradatelný. S trochou nadsázky se dá říct, že žena s mužem být musela, jinak by nepřežila.
Teď samostatná žena přežije, dokonce není vystavována společenskému tlaku a z tlupy vyhozena, proteže žít "single" už není zavrženíhodné.
A co je na tom pozitivního?
Že když se žena rozhodne žít s mužem, není to z nutnosti, ale činí tak dobrovolně. Dobrovolně se vzdává části své svobody (stejně jako muž) a žije v páru. To je přece úžasné:)
avatar
24
misstriss | 13.06.2007, 22:24:54
Mužská role v dnešní společnosti a výběr vhodného protějšku je otázka natolik složitá, že jí nebudu teď rozebírat, jsem unavená:)
avatar
25 misstriss,
Kamio | WWW | 14.06.2007, 11:54:51
jasně, jdi si odpočinout:)) Je to široké téma, zase! Budu muset zase napsat o záchodové štětce, protože tam tomu rozumí každý a je to téma všem blízké a moc se o něm nedá filozofovat:)) Asi ze mě mluví současná situace, ale dobrovolně chlapa oškube a když se začne bránit, tak je rozvraceč on... to (snad proboha!!) ale neplatí obecně.

Jayee: To je otázka. Sex je důležitou součástí vztahu. Jan Keller se nevím proč vypracoval mediálně na tu úroveň, kde je, ale když jsem jej poslouchal v reálu na škole, tak nic moc, spíše podprůměr. Jak říká jiný pedagog, parafráze: Sex je podmínka nutná (aby to klapalo), nikoliv postačující. A to potřebuješ taky zjistit (i ty - máš určitě sama nějaké "požadavky"). Jediné, s čím souhlasím je, že s ní nemusím spát na první schůzce (schůzkách). Ale jinak... ne:)

26
jayee | WWW | 14.06.2007, 16:29:43
Kamio: Asis mě nepochopil. Jen tím chci říct, že nebudu spát, natož "ztrácet čas" s někym, o kom vim, že není - jak říkáš - "krásná, inteligentní, milá a soudná"...
A nejsem holka :P

27
jayee | WWW | 14.06.2007, 16:42:55
A stanu se vzdorovitým odpůrcem všech mužských šovinistických teorií :) K té kráse: Jak říkají buddhisté, lidské tělo je nečisté, no možná ještě ta šlupka někdy ujde, ale jak dlouho...? :)
avatar
28 jayee,
Kamio | WWW | 14.06.2007, 22:19:23
promiň, je mi to jasné, že nejsi ženská:)) Mužské šovinistické teorie?? Ojoj! Já myslím, že JAKÉKOLIV šovinistické teorie... to "mužské" je tam jaksi nadbytečné..
avatar
29
misstriss 15.06.2007, 11:00:50
Všechny tradiční role teď berou za své. Nejen mužská, ale i ženská. Když je žena doma s dětmi (po skončení mateřské), ostatní na ní pohlíží jako na zvláštní unikát. Na ženy je obrovský nátlak. Mají být úžasné matky, úžasné v práci, úžasně krásné, úžasné v posteli, úžasně hubené, úžasně sportovat... Muži to také nemají jednoduché, jak psal Kamio.
A šovinistické teorie? Já je mám ráda moc:)
avatar
30 misstriss,
Kamio | WWW | 15.06.2007, 11:48:12
asi to tak bude. Všechny tradiční role nějak vyšumívají a nové se ještě zdá se nevytvořily. Nevíme co s tím... proto ten zmatek.
avatar
31
maminka | 15.06.2007, 23:18:04
Dcerka už to zná - hrozně důležité je sebevědomí(pozor, odlišovat od nesoudné nefoukanosti, nabubřelosti a podobných na...).Sebevědomý člověk (dokonce i ten s šipkou) nepodlehne tak snadno jakýmkoli tlakům - společenským,profesním či osobním.Dokáže pohodově vyhovět svým požadavkům aniž by přitom šlapal po druhých.Dokáže se smát svým mindrákům, a pak si dokáže i dobře vybrat auto....
avatar
32
misstriss | 16.06.2007, 12:25:22
To je pravda. Není nic horšího než zakomplexovaný chlap

33
jayee | WWW | 16.06.2007, 16:56:38
Miss: A sakra :-D
avatar
34 zajimavy prirovnani, neco na nem je...
Leni ze Sevilly | WWW | 25.06.2007, 15:26:58
majetek nebo samozrejmost.....to taky nemam rada....

35
Jezz. | WWW | 26.06.2007, 16:24:31
šipíček je naprosto geniální. All respect. A poust svižnej, prima čtení...
avatar
36 Manzelce
Hamilton | 01.06.2008, 15:52:01
Kongratuluji ! Velmi vystizne napsano !

Nicmene, musim podotknout, ze komentare zanechne vasimi ctenari dokazuji, ze zena a muz jsou souzeni podle dvouch zcela rozlisnych pravidel. Predsvedcte se sama (...hlavne pak prispevek # 7 ) :
http://hamilton.bloguje.cz...to.php

Žádné komentáře:

Okomentovat